Lange Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 husker å ha sett traileren for en stund siden. Husker at den handle om en død jente eller no. Virka som hun var et spøkelse. Og så tror jeg faren leter etter morderen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det var da veldig vagt, dette.. Eneste jeg kan komme på er The Dark, vil dog få sagt jeg ikke anbefaler den. ^^ Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) The Lovely Bones (2009) ? Om det er feil, så kan du heller spørre HER Endret 1. april 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Lange Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 The lovely bones. Yep den var det. Syntes jeg husker at Peter Jackson regisserte den. Men jeg syntes å huske at filmen het noe helt annet så jeg fant den ikke på hans filmography. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Leter etter navnet på en film jeg så da jeg var liten, som blir ca 15-16 år siden. Det var en tegnefilm og jeg husker bare bruddstykker av filmen. Det handler om en hest, denne hesten blir sendt for å arbeide i en fabrikk. I scenen hvor denne fabrikken blir presentert er det sterke kontraster og det er for det meste sort og fargen av glødende jern som dominerer. Et sted i filmen er det også en bro som er i ferd med å rase/raser, dette skjer mens det regner kraftig. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Prøv her; Film-ID tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg