Gå til innhold

HTC Evo 4G - Verdens råeste Android-mobil


HTC Evo 4G  

93 stemmer

  1. 1. Tar denne over tronen til HD2?



Anbefalte innlegg

Men dere som maser om evo, har dere sett på dell mini5 (streak), den har 5tommers skjerm.

 

Ja har sett mye på den faktisk. Men blir litt i det største laget. Hadde det vært 5" med hundre prosent besto av skjerm, så hadde det vært spennende. Men den er litt i det største laget, skjermen såg heller ikke noe superklar ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge wikipedia finner man LTE kommersielt tilgjengelig bare i Oslo og Stockholm. Hadde jeg vært HTC ville jeg nok ha ventet littebittegran lengre.

http://en.wikipedia.org/wiki/3GPP_Long_Term_Evolution

 

Her er en annen estimasjon som sier at kun 7.7% av alle abonnenter i Europa vil ha tilgang til LTE i begynnelsen av 2014.

http://www.cellular-news.com/story/43547.php?source=rss&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+cellular-news/LmiX+(cellular-news)

 

Nei forretningsmessig er det uklokt å lansere en evo for Europa idag.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, jeg sendte mail til HTC support, og fikk dette til svar:

 

"Takk for din mail inn til HTC og jeg beklager å måtte skuffe deg; HTC Evo vil ikke bli solgt i noe Europeisk land, ei heller under noe annet navn. Jeg kjenner dessverre ikke årsaken til at Evo ikke kommer og det er en del som spør om akkurat det samme. Med vennlig hilsen John-Ivar HTC Support"

 

Så da kommer den nok ikke.. :cry:

Lenke til kommentar

Hei, jeg sendte mail til HTC support, og fikk dette til svar:

 

"Takk for din mail inn til HTC og jeg beklager å måtte skuffe deg; HTC Evo vil ikke bli solgt i noe Europeisk land, ei heller under noe annet navn. Jeg kjenner dessverre ikke årsaken til at Evo ikke kommer og det er en del som spør om akkurat det samme. Med vennlig hilsen John-Ivar HTC Support"

 

Så da kommer den nok ikke.. :cry:

 

Får håpe de kommer med en annet bedre flaggskip til Europa da.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, nå kommer jo kanskje Desire HD med ca samme specs som Evo, og forhåpentligvis samme utseende. I beste fall blir det den europeiske versjonen av Evo!:D Ser ikke ut til at HTC Support har heelt styringa..(:

 

Det blir på en måte europeisk versjon av Evo ja. Men Desire HD vil komme i aleminium.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bare den ser nesten like lekker ut som Evo 4g, og er bedre enn de telefonene vi har på markedet i Norge i dag, er det ikke mye tvil hva slags telefon som skal bli min neste(:

Ikke så å forstå at jeg absolutt skal ha det beste, men det er kjipt å kjøpe Desire nå, som forsåvidt er ganske gammel, men definitivt en av de beste, når en annen bedre og penere er på vei. :D

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei, jeg og en kamerat kommer til å kjøpe inn et stort antall av disse (HTC EVO. kommer til å legge ut annonse på finn.no Noen som ville hvert innteresserte i denne tjenesten?? send pm eller svar på tråden.

 

Vi er fortsatt i vurderings fasen om vi vil gjøre dette...

Men er sikkert på at det dette kommer til gå i boks, etter som detter er helt klart den råeste mobilen på markedet når den kommer :)

Lenke til kommentar

Uhm... Er det Sprint HTC EVO 4G tilpasset Sprints Wimax-nett i statene du vurderer å kjøpe inn...?

 

Mobilen vil vel ikke lengre være råest på markedet, da det nå er mobiler med dual core og ellers tilsvarende (eller bedre) specs, minus Wimax (som uansett ikke er interessant her i landet).

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...