Gå til innhold

Flatskjerm med god lyd til lite rom

Anbefalte innlegg

Heisann.

Til mi pendlarleiligheit på 35 m2 aktar eg å kjøpe meg ein flatskjerm. Pga knapp plass må den gjere teneste til både fjernsyn, film, Xbox, PC og musikk. Derfor er eg oppteken av at den må ha bra lyd og ikkje vere altfor stor. Pris avheng litt av kva eg får for pengane, men meir enn 10000,- blir definitivt ikkje svidd av.

Takksam for framlegg til kjøp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha kjøpt en "lydplanke" i tillegg til tv'en. Her er det en test. Hvis det skal brukes til musikk også ville jeg også ha vurdert B&W Zeppelin eller Harman Kardon MS100 i tillegg. Selv endte jeg med Zeppelin (pga høyest WAF), men de to siste er kanskje i dyreste laget hvis det i tillegg til tv'en skal komme under 10 000.

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

Pc høytalere til 200 er meningløst. Hvis du derimot bruker rundt 1000 lappen på dem så holder det lenge. Det er for all del ikke HI-FI, men det høres slettes ikke dårlig ut.

Løsningen er uansett langt bedre enn å få et dårligere bilde slik at du kan bruke mer spenn på en lydplanke. Kjøp en bra tv med pc høytalere og spar opp til en skikkelig planke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...