xibriz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Etter mange år med anger på at jeg ikke var gammel nok til å drive med "domeneshopping" sent på 90-tallet har jeg endelig fått tak i ett bra domene til med selv Hadde nesten mistet troen på at det fortsatt fantes kule domener som ikke var opptatt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bra det, har du kjøpt domene sån at me forumbrukerene kan høre kva domene vart? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 vet ikke om det er lov å skrive det her, men jeg tar sjansen siden jeg enda ikke har rutet det til web-serveren.. å heller ikke tenkt hva jeg skal ha på siden enda har skaffet meg ulovlig.no Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Det finnes da mange fine .no-domener igjen. Det vanskelige er å få korte (3/4 tegn) .com-domener. Men uansett, gratulerer! Var ikke så verst, det domenenavnet. Endret 1. april 2010 av Kataton Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takker for gratulasjoner Jeg trodde det nesten ikke selv når jeg oppdaget at det var ledig Kataton: Ja jeg mener å huske at brukere helst vil besøke korte domenenavn... kanskje det er pga. at det blir vanskelig for de å skrive feil da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Må bruke det til noko fornuftig då, ellers er heile poenget vekke. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Må bruke det til noko fornuftig då, ellers er heile poenget vekke. Jeg tar gjerne imot gode ideer Er utvikler så jeg kan fikse det meste, men lider av dårlig oppfinnsomhet Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bruk den til oppskrifter til hjemmebrent Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 hehe.. jeg har kanskje noen egne erfaringer om det emnet, uten at vi skal gå mer innpå hvorvidt jeg driver med sånt Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg eide en gang i tida omgih.com, et akronym for oh my god in heaven. Hadde håpet på at det skulle ta av like mye som rofl og lignende, men skjedde aldri.. Skjer det nå i etterkant, så blir jeg deppa Endret 3. april 2010 av Abnegation Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 kaks.no er ledig. Vet ikke hva det er, men høres tøft ut. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kaks er hvordan man uttaler det engelske ordet Cocks. Så joda. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du kan jo lage samleside for alt fra hjemmebrent, stjele biler, rane gamle damer osv. Bare ta for seg paragraf for paragraf i de norske lover og skrive en artikkel Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Det hadde jo sikkert blitt en bra torrenttracker også Det nermeste jeg har kommet en god idè som er lovlig, er ett forum der folk kan spørre å få svar på om ting er ulovlig eller ikke. Men det skal godt gjøres å få en brukermasse for at det skal gå rundt. Jeg tenkte også på at det kunne være en samleside for artikkler om ulovlige ting som har skjedd rundt om i landet. Må nesten parse norske nettaviser da Det blir vel til at jeg bruker den til ett privat formål, ala. slå av å på lysene hjemme Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Gi oss andre tilgang til å styre lysene da, sånn som i Big Bang Theory. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Hehe, jeg så den episoden Tror nok ikke dere får lov til det nei Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hva med en side for salg av tyvgods? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Så kan jeg reklamere med "Denne bilen <link til finn.no> kommer snart ut for salg på våre hjemmesider"? Med en heftig rabatt såklart Endret 9. april 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hehe, ja. Spørs hvor lenge du hadde fått beholde domenet ditt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå