AndersT2 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg kjørte Autotune igjennom nå med mitt 4870x2 skjermkort. Current står fortsatt til 507/500, mens de 2 linjene jeg kan stille på har forandret seg til 790 og 990 (maks er 800 og 1000). Er det slik at current er det som brukes i windows pga 2D, og at hastighetene kjøres opp til 790/990 når spill starter? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nesten korekt. Current er da det den er klokket til "akkurat nå", og akkurat nå er du i 2D modus, som vil si reduserte klokker. Hvis du høyreklikker på CCC og leter litt skal det være en innstilling som slår på full klokk selv for 2D, da vil du se current på det det burde være. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Det var å gå på den ene kjernen (siden jeg har 2), gå til 3D, og force maximum clock, og enable. Virker den autotunene noe særlig? Når jeg startet med innstillingne den ga meg, så ble spillet kun i mange blokkede farger. Så den funket ikke da i hvertfall. Det er vel bedre å tune selv vel? Får vel prøve det når spill faktisk begynner å lagge med det kortet Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Når spill begynner å lagge er det egentlig sjelden't mye å hente på å klokke kortet. Det hjelper hvis det er snakk om 5% men noe særlig mer er sjelden't. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå