Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

E det noen som kan me data her ?!?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta det med ro!

Du kan først ordne tråd emnet sån at folk som kan hjelpe deg ser at du treng hjelp med skjermkortet ATI 5770 i crossfire.

I første posten kan du forklare problemer du har, sån at me forumbrukerene kan fårstå og kan gi deg ein løsning på problemet.

Lenke til kommentar

Forumet er fylt til randen av likbleke nerder som knapt noensinne har sett solen. Fyr løs!

Heh.. Har u noe erfaring me Crossfire ? Vetke om det driveran som ik funker elr ka det for noe.. Men får ik starta datan opp etter e har installert driveran til skjermkortet.. noe tips ? stopper liksom opp rett før passorde kommer opp.. Men før e har installert driveran så får eg den på.

Å tar eg da ut ene kortet så funker det helt fint.

har 2xHD 5770 , asus maximus II gene, 8 gb ram å mer en nok strøm.. windows 7 64 bit

Lenke til kommentar

Fins det noen som virkelig kan me pc her?!?!

Treng hjelp ang 5770 i crossfire !

Ja mange her er udsedvanlig flinke med PCer.

Men ingen her er synske. Du må stille et spørsmål (be om løsning på et spesifikt problem).

Lenke til kommentar

Det holder med ein tråd. Men tilbake til problemet. først kan du ordne tråden som eg sa.

Angånde skjermkortet er det trulig feil driver eller eventuelt andre problemer. Eg anbefale at du starte opp med eit skjermkort og fjerne driverene. Så starte du opp med to skjermkort, og instalere den nyeste driveren fra ATI sine heimesider.

Lenke til kommentar

Det holder med ein tråd. Men tilbake til problemet. først kan du ordne tråden som eg sa.

Angånde skjermkortet er det trulig feil driver eller eventuelt andre problemer. Eg anbefale at du starte opp med eit skjermkort og fjerne driverene. Så starte du opp med to skjermkort, og instalere den nyeste driveren fra ATI sine heimesider.

Avinstallerte driveran når eg hadde bare et kort i. Så slo eg av å kobla til andre kortet, bro og strøm.. slo datan på å installerte driveran. slo den av, men så fikk e den ik på igjen.

har 2xHD 5770 , asus maximus II gene, 8 gb ram å mer en nok strøm.. windows 7 64 bit

Og hva vil "Mer en nok strøm" tilsi? Hvor mange Watt kan strømforsyningen din levere?

Har en på 550watt til kortene, og en anna til resten..

Lenke til kommentar

I sikkerhetsmodus ? kosn vill datan funke da ? sist e prøvde det, så var jo alt helt rart, hadde ik nett elr noe som helst.. men fikk datan på ..

Nope, har ik spec akk her.. Har prøvd en kort på hver psu osv, men funker ik .. funka her tidligere til alt plutselig løste seg, å ville ik på mer..

Lenke til kommentar

Vist du starte den i sikkerhetsmodus er kun dei nøvendige driverene instalert. Då fjerne du driverene fra ATI og restarte datamaskinen.

Då skal maskinen starte.

Du starte den i sikkerhetsmodus med og trykke F8 før windows logoen kjem opp.

Lenke til kommentar

Når eg har fjernt driveran til ATI i sikkerhetsmodus, skal eg da slå av å koble til begge kortene å starte in vanlig modus å installere på nytt?

Har jo prøvd flere gang å fjerna all ATI drivera i vanlig modus å installert på nytt uten at det funker i crossfire.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...