nisse1991 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hei har fått meg helt ny skjerm, og ville gjerne bruke begge to, og lurer på hvor innstillingen ligger henne i catalyst control senteret, slik at jeg både kan bruke begge to samtidig når jeg spiller, for eksempel spiller call of duty 2 på den ene og være på nett på den andre? Trenger hjelp fort:P Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Se i egenskapene til skjermkortdriver. Lenke til kommentar
nisse1991 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 hva mener du?, hvor henne? Trenger bare hjelp til å finne det ut henne i ati sin control panel, finner ikke ut hvor det er henne? Lenke til kommentar
nisse1991 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 finner det dessvære ikke, trenger litt mer hjelp enn det:P Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det der med å kunne spille på ene skjermen og bruke windows ettellerannetprogram på den andre har vist seg å ikke fungere på andre oppsett. Har nok heller med windows/driver enn med kontrollsenteret å gjøre. Lenke til kommentar
nisse1991 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 hvordan kan jeg løse dette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå