Spenis Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Hei, jeg vet at det kansje er litt teit, men jeg fant en 100% ferdig save på nettet http://www.cheathappens.com/show_download.asp?ID=18901 <-- Linken <---- Men da jeg tar den inn på gta mappen, så starter jeg spillet, går på den 100% ferdige saven, men spillet starter bare forfra.... Hvorfor gjør det det? Takk på forhond. Endret 1. april 2010 av Spenis Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Der er ihvertfall ikke save gamen som er noe galt med for testet den nå. Det må være noe med spillet. Testet å installere spillet for å så legge det inn? Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Der er ihvertfall ikke save gamen som er noe galt med for testet den nå. Det må være noe med spillet. Testet å installere spillet for å så legge det inn? Jeg har nettopp innstalert spillet, så ville jeg begynne på en 100% ferdig save, men kansje jeg har lagt den inn i feil mappe. Hvor skal jeg i så fall legge denn inn? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Mine dokumenter -> GTA san andreas user files Bare å legge filen inn i den mappen. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Mine dokumenter -> GTA san andreas user files Bare å legge filen inn i den mappen. Det er det jeg har gjort Men det går ikke, jeg kommer bare til begynelsen av spilltet Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sikker på at det er begynnelsen? Rart... Veldig rart. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Sikker på at det er begynnelsen? Rart... Veldig rart. Ja jeg er 99,9% sikker på at jeg er i begynnelsen, jeg begynner der med den dumme sykkelen, men jeg kom over en side http://www.toggle.com/lv/group/view/kl39605/Grand_Theft_Auto:_San_Andreas_Patch.htm. Kan det være at jeg må oppgradere for og få dette til? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, det kan godt være. Jeg har oppdatert min versjon... Test det, også rapporter tilbake! Ja, da er det starten, den dumme syklen =) Hvis du får det til skal du starte i Johnson huset med rastafletter, hehe. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ja, det kan godt være. Jeg har oppdatert min versjon... Test det, også rapporter tilbake! Ja, da er det starten, den dumme syklen =) Hvis du får det til skal du starte i Johnson huset med rastafletter, hehe. Jeg har nå lastet ned oppgraderingen, men jeg vet ikke hvor jeg skal legge/limme inn filene. Mappen heter SA_US_1.01_COLD Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det ligger vell en installasjons-fil i mappen? Da skal du dobbeltklikke på den. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Det ligger vell en installasjons-fil i mappen? Da skal du dobbeltklikke på den. Ok har nå kjørt den dilen, men det misslyktes det står: <<Old file does not exist>> Før det kommer det opp <<SE BILDE>> Hva skal jgeg så gjøre?? Endret 1. april 2010 av Spenis Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 På den boksen du fikk opp der skal du finne den mappen du installerte spillet i, der skal det være en fil som heter gta_sa, klikk en gang på den og åpne. Så er det vare å fortsette. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg fant filen men nå vet jeg ikke hva som skjer, kom opp en feil melding. <<Bilde>> Jeg har det ekte spillet, kjøpt og betalt i butikken. Endret 1. april 2010 av Spenis Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har du lagt inn crack? Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Har du lagt inn crack? Nei, jeg har ikke lagt inn noen crack Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ok, nei da vet ikke jeg, men det går ikke ann å patche hvis det er cracket... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bare for sikkerhets skyld, legg inn denne filen i installasjons-mappen og test på nytt: http://rapidshare.com/files/370863336/gta_sa.exe.html Husk å gi nytt navn til den gamle filen til gta_sa [Orginal] før du legger inn den filen jeg linket til. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Bare for sikkerhets skyld, legg inn denne filen i installasjons-mappen og test på nytt: http://rapidshare.com/files/370863336/gta_sa.exe.html Husk å gi nytt navn til den gamle filen til gta_sa [Orginal] før du legger inn den filen jeg linket til. Prøfte.................. Men det gikk ikke. :S Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Nei nå vet jeg det... Tror jeg. Prøv denne: http://rapidshare.com/files/371203416/SA_Euro_1.01_COLD.rar.html Den skal være for den Europeiske versjon. Nøyaktig den jeg brukte =) Lastet den opp nå fra dataen Kanskje det var noe med den oppdateringen? Verd ett forsøk tror jeg. Endret 2. april 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Save gamen virket for meg prøv å slett gta_sa.set i GTA San Andreas User Files Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå