Guybrush Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hei! Jeg er ute etter et program som kan dumpe all mail i en mailbox til .msg-filer. Jeg har ikke funnet noen som gjør jobben slik jeg vil, og i PowerShell-verdenen er det lett å gå seg vil... Er det noen som har kjenskap til et slikt program, eller om det er mulig å få det til vha et PowerShell-script? (jeg vil altså dumpe hver enkel mail til hver sin fil, med eventuelle attachments) Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 eeeh, som et absolutt minimum, så må du fortelle hvilken mailserver du har, tilgjengelige protokoller for å koble til serveren og hvilke(n) klient du bruker... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Godt poeng. Dette er en Exchange-mailboks. Programmet kan enten gå på mailserveren (windows 2003) eller en XP-klient... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Marker all mail i outlook og drag'n drop til en mappe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå