varebil Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Pc: Abit KD7 Raid XP 1900 2x Apacer 256 DDR-266 Satte sammen dette, og pc startet ikke. Resatte bios, og da startet den, men den detecta duron 1200 og 272mb ram. Prøvde å gjøre noen instillinger i biosen, men da forsvinner bildet på skjermen. Resatte biosen igjen, men da startet ikke pc'n. Nullstilte biosen, og da startet den og gikk i noen sek. men så stoppa den igjen, og ikke noe liv. Hva er galt ? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Har du installert OS'et ? Sett hdd som master på ide 1 og Bios default og installer driverne fra cd'en. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har prøvd ut 2 stykk Abit KD7-Raid kort den siste måneden - begge buggy som F! Første kortet hadde en ødelagt agp-port slik at det ikke kom bilde. Neste kort som jeg prøvde meg på i går fikk samme problemer som du varebil nevner, det starter bare i noen få sekunder før det slår seg av. Retur på nytt, og enda en måned kastet bort. Aldri mer kd7 sier jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå