Opelduude Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har slitt med dette lenge. Når jeg har sett på en film i fullskjerm lenge så kommer det opp mange ruter som danser over skjermen, så går det noen minutter før pc-en restarter seg. Skjermkortet er ikke for varmt og har den nyeste driveren. Skal prøve å få tatt screen av hvordan det ser ut senere. Noen som har noe ideer om det kan være? Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Hva med PSU? Er denne kraftig nok for PCens ytelse, eller kansje det er noe defekt med den rett og slett? EDIT: Kan du nevne hvor mange WATT din PSU er bestående av? Ellers kan du prøve å bytte ut den nåværende med en annen, hvis du har en på lager? Endret 1. april 2010 av Noxnon Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 CPU-en er en E8400 intel core duo på 3.0 ghz PSU-en er en Corsair 650 w jeg vet er mer enn nok til å kjøre pc-en. Den er kjøpt på komplett og bygget av de, har ingen ekstra deler jeg kan prøve med dessverre. Har aldri hatt noen problemer med den ellers, er kun dette som skjer avogtil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå