Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Kjetil-H - Ventetid

Anbefalte innlegg

Noen venter på hjelp

post-25194-1272056457,6807_thumb.jpg

Noen av de dagene jeg ikke har funnet tid eller har vært på feil sted til feil tid, har jeg vurdert å skrive en "This is a picture I did not take of.."-tekst. Jeg sto pent og pyntelig i yttersvingen til en ambulanse som maks hadde to hjul i bakken en kveld, det gikk utrolig fort, men de kom så nær at jeg så de konsentrerte ansiktene som allerede planla henholdsvis neste sving og første trekk når de kom frem. Dem to er det også noen som venter på, tenkte jeg. Men jeg lot heller de dagene stå tomme.

På den litt befriende turen rundt Kalvskinnet mens pizzadeigen hevet i ettermiddag flakset det en annen ambulanse over hodene våre. Den er ikke lett å få øye på da brennvidden var kort, og det er ikke lettere å skille den fra månen rett ved siden av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke?

Selv syntes jeg ambulanseidéen var et nyttig tankeeksperiment, men jeg skal innrømme at en 700px høy fil ikke gir en god nok gjengivelse av aluminiumsfuglen og månen. Som to uformelige flekker i det blå blir de ikke nok til å fange oppmerksomheten.. Lesson learned :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hehe, det kom aldri noen fotografisk avslutning. Ventetiden jeg selv håpet ville gå over i løpet av festen vil gå over i historien i det samme Mai gjør det. Da er forhåpentligvis det syke kameraet friskt igjen, det er i det minste på vei i posten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...