Kjetil-H Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Takk så mye begge to Flott og guffen exorsistplakat også! Jeg hørte Reckoner med Radiohead akkurat da jeg svingte inn denne gata, merkelig at jeg ikke koblet - men så så jeg lyktestolpen først Lurer på om personen i bildet ikke var mer redd for meg som hadde stoppet opp i veikanten i den mørkelagte veistubben og stirret intenst ned gaten.. Dagens forfølger meg i stort sett alle fester her: Kollektiv venting. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Takk så mye begge to Flott og guffen exorsistplakat også! Jeg hørte Reckoner med Radiohead akkurat da jeg svingte inn denne gata, merkelig at jeg ikke koblet - men så så jeg lyktestolpen først Lurer på om personen i bildet ikke var mer redd for meg som hadde stoppet opp i veikanten i den mørkelagte veistubben og stirret intenst ned gaten.. Dagens forfølger meg i stort sett alle fester her: Kollektiv venting. Passer fint til "Ventetid"-motiv den der...bra fanget Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Takk Venter besøk Ringeklokke? Nei jeg tror ikke den virker.. Men bare la det ringe en gang og legg på når du nærmer deg, så skal jeg buzze deg inn! Oppussing er oppskrytt.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tjuvstart ringeklokka, så åpner jeg. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Utrolig hva man kan gjøre med en mobil, lurer på hvordan vi klarte oss før den kom. Jeg blir også sittende å lure på hva en ”syk chel” er? Pent bilde! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kollektiv venting var et interessant bilde. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Refleksjonen av bussen var heldig da det gikk veldig fort og jeg hadde bare en sjanse, men å vite mønsteret og å ha stilt eksponering og fokus (f1.4) først hjalp Fint at det fenger - trengte en ny vinkel denne gangen.. Detaljene i avtaler var kanskje viktigere før mobilen forenklet verden. Ellers ble det mye unødvendig venting.. Det er bestandig like moro å finne ubesvarte anrop fra gjester ved døra. To-tre minutter på et forblåst trøndersk gatehjørne kan redusere hvem som helst til en samling spesialtegn og store bokstaver Noen av dem har tydeligvis med seg spraylakk pg hettegenser.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Årelange drømmer snudd på hodet Har egentlig lagt bort denne siden av hobbyen i vår etter mange tekniske problemer og en tendens til at problemløsing og reparasjoner ofte kommer i veien for fotograferingen. Plutselig stilte Fretex opp med et realt lyskespark av et tilbud, og en av samboene slo til på en flott liten hobby. I love the smell of fixer in the morning.. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kult Måtte åpne bildet i PS for å få tatt en skikkelig titt på bildet. Har også løst på forstørrer og eget mørkerom. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det ble mange interessante detaljer i det der Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Og negativ negativ er positiv - stilig Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Hmm, jeg skal vurdere å legge ut en positiv spoiler til neste gang, ikke alle som er like vant med lysboks og lupe Det er en forholdsvis enkel innretning, blender, fokushjul, zoomhjul og lyspære, som jeg forsøkte å gjøre mindre banal med perspektivet og inverteringen.. Så gjenstår det bare å få utnyttetdet gode mørkeromsværet vi har for tida Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Et sikkert vårtegn.. I disse dager hvor det siste markedsføringsstuntet fra Blue Lagoon på Island tar all atmosfærisk oppmerksomhet er det ingen som snakker om våren som endelig har kommet til Trondheim. Og med vår mener jeg selvsagt nysnø. Et vakkert hvitt teppe til å ramme inn de nyutsprungne handlevognene.. Det er godt å være til! Dette har jeg ventet lenge på! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 For å sitere Anew: Jeg lo. Morsomt bilde, og enda bedre bildetekst. Man myser og anstrenger øynene, men den duse effekten var morsom. "Et dust bilde"? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Hehe, godt Det var i høyeste grad et skudd i selvforsvar fra hofta og gjennom en glassrute, så jeg gikk for en litt grumsete sorthvittkonvertering (jeg må skylde på dårlige fremkallingshåndverk for at jeg har begynt å like dette uttrykket..) Litt mer pang i dagens for å bygge opp kontrasten mellom fortauet og fantasiverdenen inne: Venter på mette og fornøyde ryttere Barnas sykkeldag (sp?) har herjet midtbyen i dag, så det bare måtte bli løst relatert bilde.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Den ble bra...flotte refleksjoner du har fått til Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 nyutsprungne handlevognene var pen! cartart på høy nivå. Det er jo haugevis med handlevognbildesider på nettet. Eller ihvertfall en jeg vet om som en bekjent av en kamerat har. cartart.org Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Takk, Randi! Genial link, bareanton! Har noen handlevognbilder liggende selv, men her var det mye fullt gangbar kunst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå