Kjetil-H Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Utfordring: Ta bilder relatert til tema "ventetid" for å få min egen til å gå fortere. Deltakernivå: Entusiast Utstyr: Minoltaen. Annet hvis det dukker opp. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Ikke vent her! Like greit å ta reglene med en gang. I vårt moderne siviliserte samfunn er venting en av grunnpillarene. Det er et ubehag det forventes at vi tar på oss av hensyn til vår egen og andres felles beste. Noen typer venting er avgrenset av bestemte tidspunkt, andre av bestemte forutsigbare og ikke fullt så forutsigbare hendelser, og graden av ubehag er påvirket av muligheten til å forutse, planlegge og nøytralisere ventingen (ved å bruke tiden til andre ting eller kile sansene med fin musikk, fin utsikt eller godt selskap). Å bli en god venter er det samme som å bli en god borger. Endret 1. april 2010 av Kjetil-H Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det ble da veldig spennende med alle speilene - hva/hvor i all hverden er dette? ..Og hva venter du på? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Hehe, liker det faktisk bedre etter å ha sovet på det da refleksjonene og repetisjonene fungerer godt som metafor for slitsom venting med kvernende, reflekterende tanker. Alt studeres fra alle vinkler med ulike filtre.. Hva jeg venter på kan godt være hemmelig da det åpner for friere tolkninger av bildene.. Denne speilrekka henger mot en oversiktlig utkjørsel fra et parkeringshus i en bakgate i Trondheim og er en av de tingene en må gå forbi hundre ganger før en legger merke til dem.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er vel et sted man sette seg ned å reflektere over livet Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Off Road Noen ender opp med å vente lenge på den store kjærligheten. Etter som skrammene og skavankene vokser frem blir speilbildet mer og mer fremmed mens de klamrer seg til minnene om håpet. Framtiden. Den parallelle virkeligheten som nå bare eksisterer i dagdrømmene. Imens fortsetter ventingen, skuffelsene og håpet om at det på et eller annet lager et eller annet sted fortsatt finnes en eske med reservedeler. Og en flaske olje. Endret 2. april 2010 av Kjetil-H Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, ser ut som den har ventet en stund. Forresten er forumbrukernes ventetid over for i dag nå når du har postet dagens bilde. Likte veldig godt at du serverer bildene sammen med litt filosoferende tekst rundt temaet ditt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 ..Men låser man ikke sykkelen er det heller ikke annet å vente.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Nei det er sant det, men det er jommen en del ganger det ikke hjelper stort det heller. Lås gjennom begge hjulene, ramme og fast objekt i trafikkert område synes å være nøkkelen.. Det er fortsatt en fin lilla ramme, men den trenger nok endel omsorg.. Hehe, tomsi42, kanskje ikke byens mest egnede sted for uforstyrret kontemplasjon, men enkelte røykere samler seg da her og Takk i lige måde, bareanton, jeg skal være tidligere ute i morgen, da jeg må jobbe på ettermiddagen. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har selv passer flere slike sykler, men har til gode å finne ett som er så godt plassert! Dette ble bra Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Einmal Kommt die liebe... 1. april er helt fantastisk. Jeg får assosiasjoner til Gilliams Brazil med blandingen av grått, absurd overvåkning og rosa neonfugler... Suspicion Breeds Confidence! I realiteten er det vel utkjøringen til noen utrykningsbiler, eller noe annet mundant... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) I'm so tired Formiddagen ble tilbrakt over bøkene hvor jeg ventet på at en idé skulle dukke opp. Dette kunne dokumenteres i seg selv. Med The White Album i bakgrunnen fikk jeg etter hvert god hjelp av I'm So Tired til å holde tiden på bulbeksponeringen med trådutløser, minuttviseren fikk et passende slør av hastverk... Endret 3. april 2010 av Kjetil-H Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Subtil detalj med minuttviseren - og vi venter på hva du venter på.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Oops. Redigerte inn kommentaren til dagens bilde etter at du påpekte minuttviseren, men godt å vite folk har øynene med seg :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det var skikkelig morsomme bilder du har startet med... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Å vente på inspirasjon til et bilde som passer inn i utfordringen "Ventetid", blir til et bilde av venting på inspirasjon - stilig! Prefikset "meta" hører hjemme her et sted, tror jeg Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Fantastisk flott start her. 1. april er jo en gullgruve av detaljer som spiller sammen, og 3. april like velsignet fri for detaljer - nydelig. Forlatt sykkel har man jo sett avbildet noen ganger, men sjelden bedre enn 2. april Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Falt litt ut i går - blir helt forvirret av mengden søndager på rad - men skal kjempe meg tilbake nå. Tre kvarter før bussen går, og 3. April er en konstant påminnelse om at meta fort kan bli en oppbrukt kategori Synd jeg går glipp av påsketrafikkaos utenfor vinduet.. Tusen takk for flotte kommentarer, målet for uke 2 må være å gjøre seg fortjent til dem Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Et artig tema og mange flotte tolkninger så langt! Liker spesielt godt det første. Godt gjort at du ikke fikk med deg selv i noen av refleksjonene Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) No ifs, ands or buts. Som ivrig jobbsykler har jeg selv fått opp øynene for snøfrie sykkelstier og vært ute og luftet hybridhesten. Dommen fra sist uke er at smale dekk og enkelte hundremetere med gjennomslagsføre fortsatt gjør det litt spennende. Det er imidlertid ikke noe problem for vår mann her, som med sykkelhjelm, donorkort og refleksvest fra forsikringsselskapet har blitt supermann på hjul. Han trengte ikke vente mer.. Endret 6. april 2010 av Kjetil-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå