Procli Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har fått ny pc for ca 1 uke siden.. kjøpte med 4 silent fan vifter (Enermax Kabinett Vifte 80x80x25mm i tillegg kjøpte jeg GlacialTech CPU-Vifte (Igloo Silent Breeze 462) CPU viften står på hele tiden. I tillegg er det 2 kontakter til på hovedkortet som jeg kan koble vifter på. Den til venstre fungerer.. men når jeg kobler til en vifte på høyre kontakt.. så vil ikke pc`en starte opp (det kommer ingen tekst på skjermen) Er det noen flere som har dette problemmet? Jeg skal prøve å installere de nyeste chipset driverne + oppdatere BIOS. Men hvordan ser splittere/overgangene ut (for å koble på flere vifter) - hvor bestiller man de (komplett?) Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har det samme problemet; jeg har en 120mm vifte på den ene kontakten, og en 80mm på den andre (enermax begge to). Maskinen vil ikke komme forbi POST: Noen ganger så er skjermen bare svart, mens noen ganger får jeg "CPU overspeed". Problemet løste seg ved å bruke adaptere slik at jeg kunne koble viftene til strømforsyningen. Men det førte til et annet (rart) problem: Jeg får ikke inn Discovery Channel på TVen! . Bildet startet å flimre som søren når jeg skrudde på PCen (jeg ser ofte på TV samtidig som jeg holder på med PCen). TVen er koblet i samme uttak, men ikke samme skjøteledning. Forårsaker PCen sååå mye støy på strømnettet? Så nå sitter jeg her uten Discovery Channel:-( Yndlingskanalen min ... EDIT: Jeg glemte å legge til at jeg har samme hk som deg(selvfølgelig?) ... Lenke til kommentar
Procli Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Hvilke adaptere - er det kanskje slike? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&view=detailed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå