Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Trondster - Bare barnemat

Anbefalte innlegg

Aaahhh.. Ny pers i natt - tvillingene sov 6t 45min sammenhengende - samtidig! Kombinert med at det er helligdag i dag, og med en regnskur i morges som skylte pollenet ut av lufta - så ble det en ganske så ok morgen.

Var en liten tur ute i hagen mens det var opphold - og tulipaner må da kunne sies å være et vårtegn. :)

30. April - Etter regnet

post-71211-1272632836,7345_thumb.jpg

ISO 100, 125mm, f/4, 1/400s

post-71211-1272633526,138_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med nesten en hel natts søvn! Jeg gikk godt og vel de to første årene etter at den første datteren min ble født uten, så jeg vet hvor deilig det er når man endelig får en sammenhengende natt.

Snasent blomsterbilde, men jeg syns du skulle ha spandert noen mm til med dybdeskarphet for å få toppen av kronbladet skarpt.

Lenke til kommentar

Gratulerer med nesten en hel natts søvn! Jeg gikk godt og vel de to første årene etter at den første datteren min ble født uten, så jeg vet hvor deilig det er når man endelig får en sammenhengende natt.

Snasent blomsterbilde, men jeg syns du skulle ha spandert noen mm til med dybdeskarphet for å få toppen av kronbladet skarpt.

Vel - alt ble ikke søvn, men ro fra 21:00 til 03:45 er gull verdt! ;)

Hmm - jo - er kanskje "litt" for glad i tynn DOF for tiden - men når man har et objektiv som formerlig ber om å brukes på full åpning, så.. ;)

..Skulle heller gått for denne, mener du?

post-71211-1272658107,1099_thumb.jpg

ISO 200, 125mm, f/8, 1/200s

Lenke til kommentar

Flotte bilder du valgte ut for galleritråden, Trondster :) Takker for festen, ikke bare for gode bilder, men også for dine humørspredende ordspill og kommentarer - det er ikke få ganger jeg har humret og glist når jeg har lest dem :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...