Trondster Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Aaahhh.. Ny pers i natt - tvillingene sov 6t 45min sammenhengende - samtidig! Kombinert med at det er helligdag i dag, og med en regnskur i morges som skylte pollenet ut av lufta - så ble det en ganske så ok morgen. Var en liten tur ute i hagen mens det var opphold - og tulipaner må da kunne sies å være et vårtegn. 30. April - Etter regnet ISO 100, 125mm, f/4, 1/400s Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Gratulerer med nesten en hel natts søvn! Jeg gikk godt og vel de to første årene etter at den første datteren min ble født uten, så jeg vet hvor deilig det er når man endelig får en sammenhengende natt. Snasent blomsterbilde, men jeg syns du skulle ha spandert noen mm til med dybdeskarphet for å få toppen av kronbladet skarpt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det var da en søt flokk ja..passer godt til temaet ditt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Gratulerer med nesten en hel natts søvn! Jeg gikk godt og vel de to første årene etter at den første datteren min ble født uten, så jeg vet hvor deilig det er når man endelig får en sammenhengende natt. Snasent blomsterbilde, men jeg syns du skulle ha spandert noen mm til med dybdeskarphet for å få toppen av kronbladet skarpt. Vel - alt ble ikke søvn, men ro fra 21:00 til 03:45 er gull verdt! Hmm - jo - er kanskje "litt" for glad i tynn DOF for tiden - men når man har et objektiv som formerlig ber om å brukes på full åpning, så.. ..Skulle heller gått for denne, mener du? ISO 200, 125mm, f/8, 1/200s Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 ..Skulle heller gått for denne, mener du? ISO 200, 125mm, f/8, 1/200s Noe sånt ja, men det er klart at det ble en del flere forstyrrende elementer i bildet. Ikke et lett valg IMHO. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Flotte bilder du valgte ut for galleritråden, Trondster Takker for festen, ikke bare for gode bilder, men også for dine humørspredende ordspill og kommentarer - det er ikke få ganger jeg har humret og glist når jeg har lest dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå