Trondster Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Var ute langs mosen på vei hjem, og tok et par bilder av "svanesjøen" - et område med plenty av svaner, gjess og alt mulig annet.. Falt for han her - kunne det ikke være moro å photoshoppe inn noen custom number plates på en svane - litt mer prangende enn de teite, små benringene? 15. April - Pimped ISO 100, 125mm, f/2.8, 1/1250s Se spoiler for 100% crop av hvordan nummerskiltet egentlig så ut. Vel - "smart sharpen" er da photoshopping det også? (Eneste "photoshopping" på originalen, altså. Resize og smart sharpen. Syntes bare bildet på en eller annen måte så "fake" ut..) Svanesjøen... Morsomt - endelig et skikkelig bruksområde for negative clarity - her på -33 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Uffda, den så ikke god ut..(bildet var bra altså...) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Frikort i går - slitsom dag. Ikke bedre natt til i dag - fik trillet litt ut i morges ved 03-tiden. ..Så falt de endelig til ro, i alle fall. Fant så ut at barnevognen var defekt. Nuvel. Fikk derfor en liten snartur over bekken til Malmö, og tok en liten stopp på veien tilbake da jeg så lyset. 17. April - Rimfrost ISO 100, 125mm, f/2.5, 1/2000s Syntes lyset var nydelig, jeg, selv om jeg ikke fikk øyeblikket da solen lyste opp brovaierene - var på vei tilbake til bilen.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Der så du lyset, helt klart. Blir aldri feil med bruer og skyer. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ah, nydelig! Sånne solstråler gjør underverker for de fleste motiv, og kombinert med flott arkitektur har du en sikker vinner. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det var flott himmel, skyer, lys og farger..flott komposisjon. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Takker for oppmuntrende kommentarer - inspirerer i en travel dobbel bleieskift-hverdag hvor man må ta med læppisen på badet under tannpussen for å få tid til å lese forum.. Har tatt bilde for i dag, da, men jeg lurer på om sjelene på akam er for sarte.. Det for uansett vente til i morgen. Takk for kommentarer - oppmuntringen og tilbakemeldingene gjør det mulig å finne tid til å fullføre! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Meget serverdig aprilfest hittils. Vil særlig trekke frem duggdråpene og Øresundbroen Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har sittet endel ganger i fly å sett ned på den brua og tenkt at der skulle jeg vært å fotografert. Bildet ditt var jo ganske så perferkt i mine øyne. Det er ikke lett å fange lyset slikt du har gjort. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 "Pimped": Det der så rimelig upraktisk og ubehagelig ut. Men det kan godt være det er siste svanesang i miljøet for alt jeg vet. Noe utspekulert å blande inn en stokkand midt blandt svanene da. "Rimfrost": Meget vakkert. Med det lyset og den komposisjonen kan det jo bare bli en vinner ut av det hele. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Strålende (!) bilde av lyset Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 "Pimped": Det der så rimelig upraktisk og ubehagelig ut. Men det kan godt være det er siste svanesang i miljøet for alt jeg vet. Noe utspekulert å blande inn en stokkand midt blandt svanene da. Jo - har hørt det er gode penger å tjene på Stokk Photography, så det var på tide å prøve.. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vanvittig lang bro, og flott lys! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Knallbra skudd av broen der Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Takker for skryt! Ellers - tok noen skudd av noen kamerater som ikke helt klarte seg, men kom fram til at dette bildet var enda mer skremmende - i alle fall for enkelte av dere. 18. April - It has begun ISO 400, 125mm, f/4, 1/250s Endret 20. april 2010 av Trondster Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nærmest en eksploderende fargebombe. Superskarpt som vanlig. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nesten som dessert. Ser jo litt spiselig ut Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 18. April - It has begun Det var futt i den der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå