Trondster Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Kom over kameraten her. ..Snø? - Ingen fare - det årnær lillebror!! 4. April - Bare barnemat ISO 200, 125mm, f/2.5, 1/4000s Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er ikke hver dag je ser en rosa gravemaskin, selv ikke i den størrelsen Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Håper for lillebrors del at han har timelønn Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 1. April - Abstrakt Hehe, fikk litt "inne i mors mage" assosiasjoner her. Det kan se ut som tvillinger også, men i så fall av en hittil ukjent rase... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hehe, fikk litt "inne i mors mage" assosiasjoner her. + 1... Tenkte jeg skulle namedroppe en svensk fotograf berømt for foto inne i menneskekroppen, men jeg har fortsatt ikke greid å komme på navnet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tenkte jeg skulle namedroppe en svensk fotograf berømt for foto inne i menneskekroppen, men jeg har fortsatt ikke greid å komme på navnet Lennart Nilsson kanskje Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg husker det fantes en sånn en på lekeplassen da jeg var passe stor. Det gleder meg å se at slike fortsatt brukes i tjue-ti Var redd alt foregikk på Nintendo Wii nå til dags.. Fin isolasjon mot bakgrunnen og tele-perspektivet gjør at den snødungen ser ut som et solid dagsverk Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 I går ble det en hel del "bonus"-trilling ute på dekk - falt for denne ufattelig røde brannhydranten. 5. Peril - Bare brannemat ISO 200, 125mm, f/2.5, 1/3200s Ellers - noen ekstra fordeler skal man ha med stor lugar med plass til småttiser og vogn - her er fra utseilingen: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Flotte farger, og litt rust i tillegg gjorde seg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Takker for kommentarer! Og - her! ..Kommer første kjappe nødløsning: 6. April - I lys lue ISO 800, 24-70@58mm, f/3.2, 1/125s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kreativt var det i hvert fall, men på tide å slutte med den i ull nå kanskje.. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Nybakt tvillingfar du...gratulerer Visste du forresten at småbarn ikke sover...de ligger på lading :!: Endret 7. april 2010 av Petteram Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 "Abstrakt": Å søren, er det det det var. Den abstrakten var nesten... abstrakt. "Vårdugg": Meget delikate duggdråper. Håper du ikke skjærer deg på det objektivet der. "Vårfisk": Makrellen e komen. "Bare barnemat": Glimrende både komponert og assosiert. "I lys lue": Arketrondstersk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Takker igjen for kommentarer, alle sammen! Petteram - morsom kommentar om småbarn - kona var ikke helt begeistret for å få den gjenfortalt, men den kunne ha en sammenheng med timingen - halv fire om morgenen. Ble ikke noe bilde i går - begynner visst å bli gammel - i dag er da også første gang jeg er nærmere 40 enn 30.. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bare barnemat fikk meg til å dra på smilebåndet, og svevende dråper gjorde at jeg fikk lyst til å gå på leting etter spindelvev... Gratulerer med dagen by the way Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hadde det vært fargen fra bare brannemat på bare barnemat, så hadde den vært akkurat slikt jeg husket fra barndommen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Takker for det - fikk noen fine presanger, blant annet en bukett.. 8. April - ..Would smell just as sweet. ISO 200, 125mm, f/5, 1/10s Måtte (som så ofte er vanlig i skudd av blomster) dra ned eksponeringen en hel del i etterbehandlingen - fargene ergjerne så intense at lysmåleren i kameraet lett brenner ut noen fargekanaler.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Tok et par kjappe skudd på veien hjem.. 9. April - Om det er vår?? ISO 200, 24-70@48mm, f/4.5, 1/160s *Unngår behendig teite ordspill som "skudd i april" og lignende, når datoen er som den er, selv om dette definitivt er skudd av skudd* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå