tho_kva2 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg er egentlig ikke ny i hattrick og vet en ting og to, men trenger litt hjelp med å finne ut noe om taktikk.. Jeg skal begynne å trene forsvars spillere, så skal ha 5 i forsvar; så tenker meg 5-4-1 !? - Slik så får jeg jo da trent 10 forsvars spillere i uken, backene får vel full forsvars trening også? Siden jeg da allerede er defansiv så tenke jeg at jeg kunne være enda mer defansiv og irritere andre og kjøre på med kontringer, men er kontringer bra? eller burde jeg kjøre "normal"? Hvis jeg da skal ha kontringer er det noen spillere som er viktigere enn andre? (forsvar er vel det..) vinger? Edit1: Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk hørt at 5-4-1 er den dårligste av de "vanlige" formasjonene.. Så 5-2-3 eller 5-3-2 ? Pressing / kontring? Endret 1. april 2010 av tho_kva2 Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Så 5-2-3 eller 5-3-2 ? Pressing / kontring? Nå har ikke jeg spilt hattrick på 3-4 år.. men etter det jeg forstår har det ikke forandra seg så voldsomt. Det som var populært på min tid var å kjøre kontring "all the way" når man trente forsvar. Det viktigste når man kjører kontring er bra forsvar og bra angrep. Midtbanen er ikke så viktig. 5-3-2 med offensive midtbanespillere tror jeg gjør susen. Skaff deg så bra angrep som mulig. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Den er grei, takk! De i midten burde jeg sette alle 3 som midtbane eller 1 i midten og 2 vinger? (alle 3 offensive!?) Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Den er grei, takk! De i midten burde jeg sette alle 3 som midtbane eller 1 i midten og 2 vinger? (alle 3 offensive!?) Bruk to offensive vinger + en offensiv sentral midtbane. Da får du bra over hele linja i angrepet. Vingene bør ha bra winger/passing-skill, mens den offensive midtbanespilleren bør ha bra passing. Den ekstra forsvarsspilleren tar du altså fra en av de to sentrale midtbaneposisjonene. Men altså, laget mitt ble inaktivt i 2006 så om det har skjedd nye ting på taktikkfronten bør du helst sjekke slikt på hattrickforumene! Angrer voldsomt på at jeg slutta å spille Hattrick egentlig, det er et genialt spill. Spilte meget aktivt fra 2002-2006. Var oppe i III på det høyeste mener jeg å huske. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Takk for hjelpen, jeg får vel dobbelt sjekke på forumene deres Du var såpass god ja! Jeg har ikke vært høyere enn VI xD Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Takk for hjelpen, jeg får vel dobbelt sjekke på forumene deres Du var såpass god ja! Jeg har ikke vært høyere enn VI xD laveste divisjon var V på den tiden Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 hehe Den er VII nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå