Jonwm Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg formaterte pcen min nå idag. Jeg installerte Windows 7 Ultimate på min Intel X25-M 80 GB SSD Gen 2. Etter installasjonen når jeg skulle ta første oppstart så får jeg opp windows logoen. Etter det blir alt svart. Har dette noe med drivere å gjøre? ¨ Specs: Asus P5Q Deluxe Intel Core 2 Duo E8500 @ 3,16Ghz OCZ Gold XTC 8192 MB DDR2 PC6400 XFX GeForce GTX 275 XXX Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Western Digital Caviar Green 1 TB Intel X25-M 80 GB SSD Gen 2 Windows 7 x64 ULTIMATE Takker for alle svar. Endret 1. april 2010 av Jonwm Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hadde også enkelte litt merkelige problemer med Windows 7 installering med nøyaktig samme harddisk, men den virket fint. Helt til dagen etterpå. Da fikk jeg ikke bootet opp maskinen. Jeg formaterte på nytt, installerte på nytt, og etter det har den fungert fint (et par måneder siden nå). Vet ikke om det kan være noe bugs med den disken og Windows 7, men ikke verre enn at man muligens må prøve en gang eller to før det funker. Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har prøvd å installere det flere ganger men får den samme feilen hver gang. Har til og med prøvd å installere det på den andre hdden også(WD 1TB Caviar Green) uten noen hjelp. Jeg tenker kanskje det er noe med skjermkort driver eller noe. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Da kan det være mye som er feil. Ville forsøkt eliminasjonsmetoden, med å fjerne komponent etter komponent (ekstra HDD, minnebrikker hvis du har flere, bytte ut skjermkort og andre ting hvis mulig) for å se når problemet forsvinner. Jeg er ingen dataekspert... jeg bare opplevde noe lignende når jeg installerte W7 på samme typen harddisk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Trykk F8 for å komme til Safe Mode, da kan du starte uten drivere og se om det gjør noen forskjell. http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial61.html Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Takk for all hjelp. Følte meg rimelig dum når jeg fant at jeg ikke fikk bilde var fordi tven var også koblet til pcen og den var tydeligvis satt som skjerm nr.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå