lobfredd Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Hei.Når jeg slår på pcn når den er kald og kommer inn i windows blir skjærmen svart i noen sekunder så kommer det ett veldig flimmrete bilde deretter blir den svart igjen. sånn holder den på til den har blitt varm, tror jeg da det bare oppstår når pcn har hvert av lenge. Tenkte dette skyltes skjermdriveren, men problemet er at jeg ikke får reinnstallert driveren! Det er ett Ati radeon 4870x2 kort. driveren er 10.2, OS Windows 7 x64 ultimate.Når jeg går på Controlpanel -> Programs and Features -> (her finner jeg ikke Driveren!)Om jeg høyreklikker på desktop kan kan entre catalyst controll center.Jeg lasta ned 10.3 driveren prøvde og installere men failed får ikke opp noen feilmeldig fra installereren bare fra windows at den tror ikke denne driveren ble installert riktig.Jeg kommer ikke lengre enn dette, hverken installer eller avinstaller funker. Endret 1. april 2010 av lobfredd Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei.Når jeg slår på pcn når den er kald og kommer inn i windows blir skjærmen svart i noen sekunder så kommer det ett veldig flimmrete bilde deretter blir den svart igjen. sånn holder den på til den har blitt varm, tror jeg da det bare oppstår når pcn har hvert av lenge. Tenkte dette skyltes skjermdriveren, men problemet er at jeg ikke får reinnstallert driveren! Det er ett Ati radeon 4870x2 kort. driveren er 10.2, OS Windows 7 x64 ultimate.Når jeg går på Controlpanel -> Programs and Features -> (her finner jeg ikke Driveren!)Om jeg høyreklikker på desktop kan kan entre catalyst controll center.Jeg lasta ned 10.3 driveren prøvde og installere men failed får ikke opp noen feilmeldig fra installereren bare fra windows at den tror ikke denne driveren ble installert riktig.Jeg kommer ikke lengre enn dette, hverken installer eller avinstaller funker. har samme problemet til mitt 5970. CCC eller windows mener at det er feil maskinvare og ber meg om å laste ned drivere til rett skjermkort:/ Får vel bare fortsette å kjøre 10.2 intill videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå