Gå til innhold

Playstation 250gb eller 120gb

murtim

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kjøpe meg en playstation 3, men lurer på om jeg skal ha 250gb eller 120gb..er det noe stort forskjell på dem..eller er det verdt å gi litt ekstra penger for 250gb..lurer en ting til er dt mulig å koble den til pc skjerm

På forhånd takk

Endret av murtim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at elkjop.no selger 250GB med bioshock2 til 2795 er det et ganske godt tilbud, så jeg ville nok gått for den. Det er fullt mulig og koble til PC skjerm, men for at det skal bli enkelt for deg bør pc skjermen ha innebygde høyttalere og HDMI inngang. Hvis ikke, må du ut med feks en optisk kabel som du kobler videre til en forsterker osv..

Lenke til kommentar

Med tanke på at elkjop.no selger 250GB med bioshock2 til 2795 er det et ganske godt tilbud, så jeg ville nok gått for den. Det er fullt mulig og koble til PC skjerm, men for at det skal bli enkelt for deg bør pc skjermen ha innebygde høyttalere og HDMI inngang. Hvis ikke, må du ut med feks en optisk kabel som du kobler videre til en forsterker osv..

Oki,men skjermen har ikke innebygd høytaler dessverre,, må nok kjøpe optisk kabel...men hva slags kabel må jeg kjøpe da,,har den noe spesielt navn, merke osv..

Lenke til kommentar

opdisk er hva den heter, du kan også bruke coax kabel, eller vanlig analoge kabler, det er opp til deg, analoge kabler( du vet hvite og røde plugger) har du sikkert liggende et sted, det følger også med selve ps3en når du kjøper den.

Siden det er analogt blir lyden ikke like bra, og du har ikke ekte surround sound, men viss du bare har 2 høytalere spiller det ingen rolle.

Har du 5.1 annlegg er det best med opdisk eller coax, de gir ca. samme lyd og er begge digitale og gir ekte surround sound.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...