oltoen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 HAR KJØPT BRUKT MASKIN VIRKET NOEN DAGER . NÅ STARTER DEN WINDOWS BEGYNNER Å STARTE. FEIL KOMMER OPP MED: Isass.exe- Ugyldig bilde Programmet eller DLLen c:\windows\system32\LSASRV.dll er ikke et gyldig windows-bilde. kontroler dette mot installasjonsdisketten. har prøvd de enkle ting som sikker modus etc men samme skjer igjen, kommer liksom ingen vei, hva kan jeg gjøre? har maskin med windows xp ser,pk 2. står lisens nr på maskinen og skulle være ok. har ikke fått med noen form for recovery cd, noen som kan hjelpe meg,? håper det, ellers er vel dett et bom kjøp Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tror isass.exe er malware/virus. Det er ikke noe som skal hete det i xp, men lsass.exe. Ville scannet maskinen for ulumskheter. Lenke til kommentar
oltoen Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takker, jo riktig det. men hvordan kunne skanne for virus når jeg ikke får startet opp maskinen? noen gode forslag på en enkel og grei måte å få gjort dette? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du må boote antivirus fra en CD, minnepenn, diskett etc. Men der må nok noen andre hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
oltoen Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ok. da tar vi det den veien, TAKKER så mye for kjapt svar mm, med hilsen en som ikke er helt med i dataverden, tilbakemelding følger når fikset eller annet. TAKKER Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Emnetittel redigert - ikke skriv alt med store bokstaver. Forumveileder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå