# offline Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 ERA 100, en annen billig film fra Kina. Første test tur med Pentax ME #3 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Liker veien - fikk noen Tim Burton-assosiasjoner der.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Enig, veien var flott. Fint lys! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Thanks. Her er noen fra Fuji NeopanSS 100 filmen. Rotet litt med fremkallingen. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En stund siden jeg har sjekket tråden din nå. Det hadde kommet mange pene bilder som vanlig. Spesielt det fra i går med treet og det falleferdige skuret, det falt i smak her. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Synes også at det fra i går med treet var pent. "Tim Burton"-veien og. Kult at noen bruker film i disse festene. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Må bare henge meg på skrytinga her - det er artig å følge filmkornenes flotte krumspring i denne tråden Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 De siste bildene ble tatt igår og fremkalt idag. Har fått skannet Fomapan 400 filmen. Har en film igjen å skanne, blir postet så snart jeg får kommet meg igang. fuck the police! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Da var siste film skannet. Det er kineskiske ERA 100 som koster ca. 16kr/rullen. Det ble de "UnLucky 12" og 4 andre ruller, totalt 16 ruller med film er ikke ille. Nå blir det kun fargefilm framover, mellomringer og motlysblender til nesten alle objektivene er bestilt fra ebay'en. Pust i bakken... Regntiden Endret 1. mai 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Takk for en flott fest, iKenneth - det har vært en glede å følge med på hva du får ut av billig film på gamle kamera med gammel optikk - har stor sans for det du har lagt ut i denne tråden! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Takk skal du ha a_aa. Jeg driver å spekulerer på om jeg skal kjøpe en E-P1 og en overgang til K-fatning. Det er morro med gammelt glass Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Takk for spenstig aprilfest - gøy å se noen satse på tradisjonell film - får igjen lyst til å dra fram den gamle speilrefleksen. Hmm - har jo litt mer spennende optikk nå.. Gøy å se kornete film igjen - likte spesielt Tim Burton-veien og det skeive skuret i spoiler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå