Jonas2k Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bloody hell, begynner å bli intenst nå! 1-1 nå vær så snill! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tok et kvarter før hairdryeren slo til. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 etter å ha sett denne kampen får jeg mer og mer respekt for spillere som John Carew. Det å spille enslig spiss er IKKE lett. Berbatov er til tider en glimrende spiss, men som ensom spiss holder han ikke toppnivå. Til tider? Mener du de 3-5 minuttene han viser i løpet av en kamp? Berbatov passer ikke inn i et hardt arbeidende lag. Fyren er lat. Nå var jo også Kjell Inge Røkke skolesvak og lat. Man kan utrette mye med talent. To forskjellige ting som ikke kan sammenlignes. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 United nærmer seg scoring. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 United nærmer seg scoring. Synes du sa vi sugde hardt og vi ikke hadde sjans? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jævla typisk viss Chelsea hadde scort nå... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Berba bør bruke sommeren på å øve på headinger. Mange potensielle mål der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 FUUUUUUU-- Drogba på vei inn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jævla typisk viss Chelsea hadde scort nå... Drogba kommer.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 etter å ha sett denne kampen får jeg mer og mer respekt for spillere som John Carew. Det å spille enslig spiss er IKKE lett. Berbatov er til tider en glimrende spiss, men som ensom spiss holder han ikke toppnivå. Til tider? Mener du de 3-5 minuttene han viser i løpet av en kamp? Berbatov passer ikke inn i et hardt arbeidende lag. Fyren er lat. Nå var jo også Kjell Inge Røkke skolesvak og lat. Man kan utrette mye med talent. Vet ingenting om Røkke var skolesvak, men lat var han ikke. Berbatov har fotball i seg, og kunne vært så mye bedre hvis han hadde giddet å yte noen prosent mer. Til den som nevnte Nani. Ja, jeg tror han kunne skapt litt kaos hos Chelsea nå. Syns det er litt rart at han ikke startet idag. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fergie!!! Ut med Scholes! Han ber jo om rødt kort! Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Forresten så stiller Man Utd 4-3-3 Park - Berbatov - Giggs Siden Giggs opprinnelig er venstremidtbane så går han mere defansivt. Vet ikke hvorfor Park ikke er med Berbatov da. Uansett så håper jeg at Ferguson setter innpå en uerfaren Rafael til dette oppgjøret, da blir det mere lekestue for Chelsea. Man Utd presser høyt og Chelsea og Cech forsvarer seg bra. Egentlig nærmere 0-2 enn 1-1. La Berbatov spille! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Herregud for noen innlegg på deg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Macheda for Park av alle. Park har jo vært bladt de bedre. Og der kom Nani ja. Bra. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ikke straffe, før noen påstår det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fy faen som jeg ler av deg. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 det skulle vært straffe!!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nei, Speedfrog. Det skulle ikke det, traff vel skulderen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå