YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 der kan dere pustet lettet ut for å ha unngått 0-2. meget nærme. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fetta helvete som vi suger. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 etter å ha sett denne kampen får jeg mer og mer respekt for spillere som John Carew. Det å spille enslig spiss er IKKE lett. Berbatov er til tider en glimrende spiss, men som ensom spiss holder han ikke toppnivå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Å herregud for et frispark. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Lundekvam http://www.dailyecho.co.uk/news/7983922.Saints_legend_in_drugs_arrest/ Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor i helvette skyter vi ikke heller på frispark?! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor i helvette skyter vi ikke heller på frispark?! No Ronaldo, no guts, no Glory. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 etter å ha sett denne kampen får jeg mer og mer respekt for spillere som John Carew. Det å spille enslig spiss er IKKE lett. Berbatov er til tider en glimrende spiss, men som ensom spiss holder han ikke toppnivå. Til tider? Mener du de 3-5 minuttene han viser i løpet av en kamp? Berbatov passer ikke inn i et hardt arbeidende lag. Fyren er lat. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nå har vi våknet litt ja. Synd Berba. Fart så sliten dem. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tar gledelig imot uavgjort sånn som det står nå. Fy faen, kommer til å juble på meg blodpropp om vi utligner og holder kampen ut. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Klarer ikke se på akkurat nå. BALLE Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tar gledelig imot uavgjort sånn som det står nå. Fy faen, kommer til å juble på meg blodpropp om vi utligner og holder kampen ut. Samme her, et poeng er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 der spilte United godt. Chelsea avklarte og på 5.sek hadde ballen gått fra forsvarer til Valencia ute på kanten. Dette førte til Berbatovs heading ikke lenge etterpå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor har vi ingen i straffefeltet? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 nå presser dem hardt ja, ikke lenge før det står 1-1 med dette presset Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 etter å ha sett denne kampen får jeg mer og mer respekt for spillere som John Carew. Det å spille enslig spiss er IKKE lett. Berbatov er til tider en glimrende spiss, men som ensom spiss holder han ikke toppnivå. Til tider? Mener du de 3-5 minuttene han viser i løpet av en kamp? Berbatov passer ikke inn i et hardt arbeidende lag. Fyren er lat. Nå var jo også Kjell Inge Røkke skolesvak og lat. Man kan utrette mye med talent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå