Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vel vist seg i alle Chelseas tap denne sesongen at den eneste måten å vinne på er å få etablert eget spill, og bryte dem ned tidlig i angrepsforsøk, for så å skape sjanser på overganger. Så langt klarer vi ingen av delene.

 

- Uten Rooney ser jeg ikke hvordan vi skal kunne score på overganger.

- Berbatov fungerer ikke like bra som Rooney når han 2-3 mann på seg til enhver tid.

- Neville vs. Malouda er rått parti. Fordel Malouda.

 

Men .. vi scorer "alltid" hjemme, så jeg håper fortsatt på 1-1 og status quo. Evt. noe magisk fra Valencia eller en avslutning fra Scholes / Giggs til å gi oss seieren.

Lenke til kommentar

Uansett så varmer 13 grader og solskinn mere enn Man Utd sitt spill! HAHAHA!

Hva faen er problemet ditt? Dette kan du si i deres tråd.

 

Til alle United fans, jeg mener det Adriwen kommer med er på trynet å gjøre i United sin kamptråd.

 

Men samtidig kommer folk fra dere inn i Benfica v Liverpool tråden og skriver om Steven "Divard" som filmet seg til frispark som ledet til målet for Agger!

 

Hvor vil man sette standarden, og hvis det skal være en standard så må den følges av alle. I egne lags kamptråder holder man seg reservert. Men i RedCafe kan dere skrive så mye Captain Divard dere bare vil for min del, men ikke i Liverpool sine kamptråder.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Selg Berbatov kjapt i sommer, har gått lei av den fyren!

 

Berbatov er jo konge. Han jobber som besatt oppi der, men har ingen til å hjelpe seg, samt at han ikke kan holde på ballen særlig lenge med Terry + Alex + Mikel i ryggen (som er en bieffekt av at han ikke har spillere rundt seg ofte nok til å kunne gjøre stort).

Lenke til kommentar

Man Utd spilte mot Bolton og fikk hjelp av selvmål, så...

Uansett, Neville kan ikke innse at han blir rundspilt av Malouda og takler Malouda i frustrasjon og pådrar seg Gult.

Giggs slår en elendig corner og vår kjære venn Ferreira header ut, og det er pause

Tipper Chelsea setter inn Drogba i det 62. minutt deretter Kalou for Cole

 

Og sparer siste byttet til 91+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...