Smågal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Forseelsen skjedde aldri innenfor heller, frispark skulle det vært. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Han ble felt utenfor med falt innenfor. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Men der gutter, det er straffe det. Synd da. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Chelsea også snytt for ett straffe? så sånn ut ja, så da går det opp i opp Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Få ut Scholes med engang.. Seriøst!! Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det har vel vist seg i alle Chelseas tap denne sesongen at den eneste måten å vinne på er å få etablert eget spill, og bryte dem ned tidlig i angrepsforsøk, for så å skape sjanser på overganger. Så langt klarer vi ingen av delene. - Uten Rooney ser jeg ikke hvordan vi skal kunne score på overganger. - Berbatov fungerer ikke like bra som Rooney når han 2-3 mann på seg til enhver tid. - Neville vs. Malouda er rått parti. Fordel Malouda. Men .. vi scorer "alltid" hjemme, så jeg håper fortsatt på 1-1 og status quo. Evt. noe magisk fra Valencia eller en avslutning fra Scholes / Giggs til å gi oss seieren. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Så kanskje du skal gidde å skrive der da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er så nitrist dette her, angrepet vårt er talentløs. Få innpå Nani for Giggs i 2.omgang og så må SAF ta en skikkelig hårføner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hårføner + Nani er noe vi trenger i alle fall. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Selg Berbatov kjapt i sommer, har gått lei av den fyren! Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 United er sjanseløse uten Rooney, ett heldig mål eller selvmål er nok eneste måten de kan score på... Men de kan ikke vinne, det er klart. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 United er sjanseløse uten Rooney, ett heldig mål eller selvmål er nok eneste måten de kan score på... Men de kan ikke vinne, det er klart. Hahaha, hvor dum er du? Hvorfor faen vant vi 4-0 forrige uke, forklar meg det? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Uansett så varmer 13 grader og solskinn mere enn Man Utd sitt spill! HAHAHA! Hva faen er problemet ditt? Dette kan du si i deres tråd. Til alle United fans, jeg mener det Adriwen kommer med er på trynet å gjøre i United sin kamptråd. Men samtidig kommer folk fra dere inn i Benfica v Liverpool tråden og skriver om Steven "Divard" som filmet seg til frispark som ledet til målet for Agger! Hvor vil man sette standarden, og hvis det skal være en standard så må den følges av alle. I egne lags kamptråder holder man seg reservert. Men i RedCafe kan dere skrive så mye Captain Divard dere bare vil for min del, men ikke i Liverpool sine kamptråder. Endret 3. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kom ikke det første målet på selvmål i den kampen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Dean har vært på metanolfylla, ser jeg... Snytt for straffe... Endret 3. april 2010 av Stonemeister Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dette gjør vondt. Menn mot gutter. Chelsea er bedre i alt. Scholes ut for Nani og Giggs inn sentralt håper jeg på. Scholes er alt for temposvak mot midtbanen til Chelsea. Snytt for straffe? Kanskje det, men det er Chelsea også (Neville mot Anelka). Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Selg Berbatov kjapt i sommer, har gått lei av den fyren! Berbatov er jo konge. Han jobber som besatt oppi der, men har ingen til å hjelpe seg, samt at han ikke kan holde på ballen særlig lenge med Terry + Alex + Mikel i ryggen (som er en bieffekt av at han ikke har spillere rundt seg ofte nok til å kunne gjøre stort). Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Man Utd spilte mot Bolton og fikk hjelp av selvmål, så... Uansett, Neville kan ikke innse at han blir rundspilt av Malouda og takler Malouda i frustrasjon og pådrar seg Gult. Giggs slår en elendig corner og vår kjære venn Ferreira header ut, og det er pause Tipper Chelsea setter inn Drogba i det 62. minutt deretter Kalou for Cole Og sparer siste byttet til 91+ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ut med Scholes, inn med Kiko med en gang. Jeg bare vet at Scholes kommer med en idiotisk takling på begynnelsen av omgangen, og blir vist ut. Ellers, en grei dag på jobb. Vi blir bare kjørt på hjemmebane, det er vel ikke så ille...? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Adriwen : Altså jeg er helt nøytral i denne sammenhengen, men håper virkelig Manchester scorer for å jekke ned den egosentriske holdningen din til Chelsea. Endret 3. april 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå