Bruno Mars Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Spesielt møte dette her... Chelsea har mye forsvarsskader mens vi har mistet den som scorer flest mål. Samtidig har Chelsea angripere i verdensklasse, men om forsvaret vårt fungerer så er det også i verdensklasse, minus muligens høyreback. Ser fram til dette møte. Har selv tro på uavgjort, muligens seier. Om vi vinner i morgen så kan vi tape mot City (gud forby) uten muligens Rooney. Etter det er det jo på papiret greie kamper igjen med unntak av Tottenham som blir en nøtt, men vi har hjemmebane. Evig optimist! Keep the green and gold flag, flyin' high. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ingen har utelukket noe når det inlegget ble skrevet Ikke som jeg har lest før inlegget ble skrevet ihvertfall Vel i Liverpool tråden ble Rooney utelukket med kilder for 2-4 uker bare 24 timer etter kampen. (2-3 uker er fasit fra United hold). De første rapportene var feilaktig med tanke på skadeomfang, i tillegg bare estimater som egentlig kunne stått 1-50dager. Idag fikk vi det helt klart 100% hvor lenge han ble borte. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Mine Innlegg. Har sjelden vært så pessimist som jeg er til kampen imorgen. Jeg går med en konstant dårlig følelse.. Hadde en Chelsea-fyr tilbudt meg en uavgjort nå hadde jeg gladelig akseptert det. For det er det jeg tror vi får max ut av kampen imorgen, en uavgjort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Med uavgjort vinner dere serien, så nei takk. Her er det vinn eller forsvinn for vår del. Og kampen KAN uten tvil tippe begge veier, selv om vi har sykt med skader. Dog, hvis det er tilfelle at Joe Cole OGSÅ er skada (meldes fra litt her og der, men ikke fra klubben sin side), så går det her til helvete uansett. Vi mangler da intet mindre enn 4 sentrale spillere fra den første-11ern jeg helst vil se. Hvorav 2 er heeelt sentrale (Essien og Ashley). Jeg har vært skjelven siden i formiddag, da det gikk opp for meg hva som skjedde i morgen. Lykke til, i alle fall! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Den største kampen i Premier League...på hvor lenge? Kan ikke huske sist. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Den største kampen i Premier League...på hvor lenge? Kan ikke huske sist. Hva med... et par uker siden, United-Liverpool. Jeg driter langveis i om sistnevnte er ute av dansen når det gjelder ligagullet, de er fortsatt en mye større klubb enn lille Chelsea. To hatrivaler, lokaloppgjør, historie, toppen av tabellen, 18-18. Å tape mot Chelsea svir fordi vi taper terreng i ligaen, ikke fordi det er Chelsea-who som vinner. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg gruer meg så mye til denne kampen at jeg mesten er missunelig på de som ikke bryr seg om fotball og som slepper å bekymre seg så mye som jeg gjør akuratt nå. Jeg har ikke lyst til å legge meg for da er det kamp med en gang jeg står opp igjen =/ Dette er tortur! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Tror det blir en jevn kamp. Håper at ikke dommeren ødelegger noe. En enkelt avgjørelse kan bety veldig mye. Tviler på at noen vinner med mere enn 2 mål og gjerne med det andre målet på slutten da et lag dytter mange spillere fremover. Er overrasket over negativiteten til Chelsea folka. Vi har også mange spillere ute og spillere som Rooney, Hargreaves og kanskje Brown kan regnes som nøkkelspillere. Endret 3. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Håper at ikke dommeren ødelegger noe. En enkelt avgjørelse kan bety veldig mye. Som jeg sa på forrige side, når Mike Dean dømmer så blir det minst en straffe. Har gjort en liten research: Man Utd 2-1 Arsenal (1 str.) Portsmouth 1-4 Man Utd (3 str.) West Ham 1-1 Chelsea (2 str.) Chelsea 2-4 Man City (2 str.) Fyren har dømt seks kamper med enten United eller Chelsea involvert, og har delt ut hele åtte straffer. Sikkert den dommeren som deler ut flest straffer. Hvis jeg hadde spilt i dag, hadde jeg tenkt meg nøye om før jeg hadde taklet innenfor egen sekstenmeter. Og så er fyren fra Merseyside i tillegg, tror dessverre han blir avgjørende for kampens utfall. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Det var 3 straffer som Lampard måtte ta mot West Ham United Uansett, hvordan er den strafferegelen? På første straffen var det 7 folk inni feltet før han skjøt ballen. Annulert straffe På andre straffen var det 5 folk inni feltet før han skjøt ballen. Annulert straffe På tredje straffen var det 3 folk inni feltet før han skjøt ballen. GODKJENT straffe Hvordan er den strafferegelen egentlig? Endret 3. april 2010 av Adriwen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Strafferegelen er vel ganske klar. INGEN skal være innenfor sekstenmeteren når straffe tas. Bare noen timer til kamp nå, har en svært uggen følelse! Tror vi kommer bakpå tidlig i kampen så må vi jage mål før de kontrer inn et 2-0 mål mot slutten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Strafferegelen er vel ganske klar. INGEN skal være innenfor sekstenmeteren når straffe tas. Dette høres for meg ut som en veldig rar regel.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hahahahahaha. Genialt Jotun, rett og slett genialt. :!: @Adriwen: Kan ikke regne det som tre straffer da. Det var kun en straffe, uansett om den ble tatt tre eller fem ganger. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hvordan er den strafferegelen egentlig? Det kommer an fra hvilket lag spillerne som løper inn i straffefeltet kommer fra. Løper for eksempel tre West Ham-spillere inn i straffefeltet før straffen tas, og Lampard scorer, gir dommeren fordel Chelsea og dømmer mål. Hvis det derimot løper Chelsea-spillere inn i boksen og Lamps scorer, må han ta straffen igjen. Det omvendte er riktig hvis han bommer. Endret 3. april 2010 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvordan er den strafferegelen egentlig? Det kommer an fra hvilket lag spillerne som løper inn i straffefeltet kommer fra. Løper for eksempel tre West Ham-spillere inn i straffefeltet før straffen tas, og Lampard scorer, gir dommeren fordel Chelsea og dømmer mål. Hvis det derimot løper Chelsea-spillere inn i boksen og Lamps scorer, må han ta straffen igjen. Det omvendte er riktig hvis han bommer. Hva mener du med at det omvendte er riktig når han bommer? At hvis West Ham spillere løper inn i feltet før han skyter, han scorer det blir mål, han bommer det blir ny straffe? Chelsea spillere løper inn i feltet, han bommer og treffer det blir ny straffe uansett? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvordan er den strafferegelen egentlig? Det kommer an fra hvilket lag spillerne som løper inn i straffefeltet kommer fra. Løper for eksempel tre West Ham-spillere inn i straffefeltet før straffen tas, og Lampard scorer, gir dommeren fordel Chelsea og dømmer mål. Hvis det derimot løper Chelsea-spillere inn i boksen og Lamps scorer, må han ta straffen igjen. Det omvendte er riktig hvis han bommer. Huh? Det omvendte er riktig hvis han bommer? For det første er jeg villig til å vedde skjorta på at han hadde latt spillet gå med 21 spillere i feltet om han hadde bommet, men uansett. Det jeg ikke skjønner, er jo at det er klinkende likegyldig om spillerne løper inn i feltet om han treffer, så hvorfor dømme ny straffe? Den eneste situasjonen jeg kan se for meg det er logisk å dømme ny straffe i er om West Ham-spillere løper tidlig inn i boksen,Lamps bommer og de klarerer. Hvis Chelsea-spillere løper tidlig inn og netter retur, utspark fra keeper ellre lignedne. Hvis spillere løper tidlig inn og det blir scoring, hva faen har det å si? Hvis West Ham-spillere løper tidlig inn og klarerer, ny straffe. Men det er kanskje ikke helt relevant for tråden Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Mitt lag mot Chelsea (...) VDS Rafael-Rio-Vidic-Evra Val-Fletch-Giggs-Nani Macheda-Berba Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Den største kampen i Premier League...på hvor lenge? Kan ikke huske sist. Hva med... et par uker siden, United-Liverpool. Jeg driter langveis i om sistnevnte er ute av dansen når det gjelder ligagullet, de er fortsatt en mye større klubb enn lille Chelsea. To hatrivaler, lokaloppgjør, historie, toppen av tabellen, 18-18. Å tape mot Chelsea svir fordi vi taper terreng i ligaen, ikke fordi det er Chelsea-who som vinner. Uenig. Serien er mye viktigere enn et enkelt hatoppgjør. Denne kampen blir trolig den kampen som avgjør hvilket lag som vinner den gjeveste turneringen som finnes. Denne kampen kommer mest sannsynlig til å avgjøre om United blir historiske med 4 PL-gull på rad som første klubb til å klare det. Dessuten er det ekstra deilig å slå Chelsea da de er jukselag som aldri kunne kjempet om gull hadde det ikke vært for rubel-dopinga deres. [edit] Mitt lag: VDS Rafael-Rio-Vidic-Evra Val-Fletch-Scholes-Carrick-Giggs Berba Endret 3. april 2010 av Geir M Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mitt lag mot Chelsea (...) VDS Rafael-Rio-Vidic-Evra Val-Fletch-Giggs-Nani Macheda-Berba Macheda!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå