Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, beklager, det røde kortet hadde ingen påvirkning på utfallet... "ringer YNWA, for jeg vil ha kaosteoriene med i suppa*

Arsenal har så mye flaks og marginer denne sesongen at det er hinsides alle naturlover. Først blir de rundspilt så til de grader mot Barca, men redder uavgjort etter en tvilsom straffe og i dag scorer de sitt 9'ende overtidsmål i en kamp Wolves hadde fortjent poenget på innstasen de la ned etter at Henry på ufattelig vis ble utvist.

Æsj,

Lenke til kommentar

DA ER MACHEDA HANDSEN 100% SIKKER!

Canal+ viste nå highlights og da fikk man se handsen fra andre siden (motstatt stople av der Nani slår inn).

Da ser man helt klart at ballen går inn armhule området til Macheda og han tar så armen sin utover og med armen sender ballen i mål.

Dere som ikke har sett det og bare youtubeklippet (som nå er verdiløst) burde ikke prate om at det ikke var hands.

110% KLAR HANDS!

Lenke til kommentar

Tråden stenges for gjennomgang og opprydding - dere klarte tydeligvis å ikke høre på Jarmo.

NB: Etter en rask gjennomblaing vil det bli "påskeferier" på en god del. Det er enkelte her som forsurer klimaet, og andre som henger seg på og lar seg provosere og svarer med samme mynt - som er nøyaktig like skadelig.

Nå har vi vært "slappe" ganske så lenge, trodde faktisk at vi kunne gå igjennom sesongen uten at det skulle bli kaos og morro.

Men. Tydeligvis så er det vanskelig nok når supportere fra 4 ulike lag samles i 1 kamptråd og går hardt til verks.

OM NOEN TAR KRANGLINGEN/SUTRINGEN VIDERE MOT HVERANDRE I LAG-TRÅDENE VIL DET MEDFØRE KONSEKVENSER. DISKUTER GJERNE SITUASJONEN VIDERE, MEN HOLD DERE I DERES EGET LAGS TRÅDER.

Lenke til kommentar

Kan forresten legge til en liten ting.

Vi moderatorer har påske vi også. Jobben vi gjør her gjøres gratis. Å rope på moderatorer i tråder, fortelle oss at vi er elendige om vi ikke gjør x og y, hjelper ikke alltid på motivasjonen. Håper dere klarer å se at beste måten å rope på oss er ved en konstruktiv rapport og så ignorere det dere rapporterer.

Og er ikke alltid jeg orker å se kamp med laptop på fanget...

Lenke til kommentar

I løpet av denne kampen har ca 10 stk prestert å få timeout, utestengelser på kortere og lengre tid osv.

Som Jarmo sier - dette er ikke det vi vil med forumet, og det er ikke det dere vil heller. Det er jeg helt helt sikker på :).

Det er lov å prate med meg eller han på PM om dette skal diskuteres, eller legge meg til på live messenger.

Tråden åpnes igjen. Diskusjonen kan fortsette - saklig.

Lenke til kommentar

Faen meg flaut å lese det mange her skriver. Dommerens feil? Haha. Vi fremstår som et trist, fantasiløst lag, uten vilje og uten motivasjon. Berba kasta tilogmed båndet og var tilbake i gi-faen-modus (selv om han var en av de bedre på United i dag). Spillerne rundt han er uinspirerte og spiller bort selv de enkleste baller. Er Giggs og Scholes mette? Jeg trodde aldri det kom til å skje, men i dag var jeg i tvil.

Håper for guds skyld Evra får en pause snart. Delvis skyld i to viktige mål på to kamper. Nani kom som et friskt pust, men dessverre for sent.

+1. Dette innlegget sumerer opp alt. Dette Little Miss Sunshine forumet her har tapt seg så jævlig etter nye kategorier + skin. Helter er bytta ut med folk på 30 som ikke klarer å stave kunnskap engang.

Vi taper fortjent i dag, men det er ei Berbatov sin feil. Vi må bare innse at vi har hatt veldig uflaks med skader, som alltid. Vi har fortsatt sjangse i CL.

Lenke til kommentar

Har roet meg litt nå. Vil be om unnskyldning for tonen i inleggene mine etter kampen. Jeg var fly hakke forbanna.

Har enda ikke sett flere repriser så jeg sier fremdeles at det ikke var hands. Jeg ser at ballen treffer brystet og ikke noe annet.

Mange sier at straffesituasjonen til Chelsea er klarere enn vår og jeg er enig i det, men jeg vil ihvertfall påstå at annuleringen av Drogba sitt mål er klarere enn Macheda sitt.

Lenke til kommentar

Mange sier at straffesituasjonen til Chelsea er klarere enn vår og jeg er enig i det, men jeg vil ihvertfall påstå at annuleringen av Drogba sitt mål er klarere enn Macheda sitt.

Der er vi i alle fall helt enige. Ingen med vettet i behold vil drømme om å si at Drogba var onside. Macheda sitt er svært diskutabelt, og jeg skjønner utmerket godt at det kan se ut som det ikke var med vilje fra en del vinkler. Men det var hands. Bare ikke så klar som Drogba sin offside, den var hårreisende.

Det sagt, så må jeg si meg imponert over avslutningen til Drogba. Makan til kaldt spill. Vakkert.

Lenke til kommentar

Fun fact: United har tapt sine fire siste PL-kamper etter å ha spilt bortekamp i CL. Mot Liverpool og Villa på slutten av fjoråret, og mot Everton og Chelsea den siste måneden. Mens andre lands forbund beskytter CL-lagene sine, gjør FA det motsatte. Vet ikke hvem som står ansvarlig for terminlista, men det får da være måte på hvilken motstand man møter etter å ha spilt en knalltøff bortekamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...