Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea

Old Game

Anbefalte innlegg

Viktig melding til alle sammen.

Slik utvikling som denne tråden fikk etterhvert, vil ikke bli tolerert mer.

Slettet ca. ørtenhundre poster og noen fikk time out.

Altså, det ble postet så mye dritt at jeg rakk ikke å fjerne alt i tide.

Nå vil vi ta en helhetsvurtering av hele denne saken.

Tre aktuelle muligheter:

1. Vi sletter ikke flere poster men brukere.

2. Kamptrådene stenges etter minste brudd på våre føringer i denne kategorien.

3. Forum-Casuals og uroskapere stenges ut før kampen(e) starter.

Kommer tilbake til saken rett etter Påsken.

Hva med en egen tråd i internasjonal fotball som linkes til fra Chelsea/United/Arsenal/Pool.

Her kan vi diskutere hva som aksepteres osv. Mener at regler skal gjelde begge veier. Føler at fansen i denne kamptråden er veldig opptatt av å få vekk provikasjoner fra egen tråd. Det er helt forstålig. Men da må f.eks vi i Liverpool tråden kunne forvente samme "takhøyde" som det som er/blir standarden.

Personlig mener jeg å gå inn i en Liverpool v Benfica kamptråd og kalle Gerrard for Diver når han blir taklet helt rent er å provosere/trolle.

Joda :)

Kommer med en egen tråd om denne saken, vil også tilkalle alle klubbformenn på en felles møte med meg og aktivere disse for å "jobba" litt.

Mvh

Jarmo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^ Enig med Geir.

Dessuten har Chelsea sluppet unna albuer, stygge taklinger, klare offside og hva det nå måtte være. Husker de vant alle julekampene pga. dommeren. Kall oss gjerne kjipe for å kun klage på dommerne, men enhver person som har sett PL denne sesongen vet at vi faktisk har en sak.

Nå får du gi deg. Om det var to spillere som skulle hatt rødt kort i dag, skulle de vært fra hjemmelaget. Noe også kortstatistikken viser. United spilte stygt og destruktivt. Neville stopper en overgang når han allerede har et gult kort. Scholes klagde hele kampen og hadde i kjent stil en del stygge taklinger.

Lenke til kommentar

Alle skriver om Drogba som sto i offside og frarøvet United uavgjort.

Hvor faen står det om Macheda sin hands? Uhørt.

Kan noen få et bildebevis på denne såkalte handsen? Av det jeg ser så treffer den magen, ruller opp, er muligens innom overarmen som er TETT inntil kroppen. That's it.

Lenke til kommentar

Ser at mange her skriker på dommeren, det skjønner jeg veldig godt. Men én ting er å klage på at dommeren er dårlig, noe helt annet er å si at man tapte på grunn av dommeren. Det blir for dumt. Chelsea PISSA på United store deler av første omgang. Andre omgang var det mer jevnt, med mye etablert United-spill og Chelsea-overganger. JA, målet var offside, men Kiko sitt var da også hands så til de grader. Hva gjelder straffer står det 1-1 der også. Det er veldig synd at dommere ødelegger kamper, og kampen kunne nok endt på en annen måte om dommerne var bedre, men dere tapte fordi Chelsea spilte bedre, ikke fordi dommerne var dårlige.

Pissa på United my ass! Ja dere hadde ballen, NEI dere kom ikke til store sjangser. Det var en sjangsefattig omgang der Chelsea var best, men dere pissa faen meg ikke på United.

Barcelona pissa på Arsenal i store deler av 1. omgang, se 1. omgangen der så ser du en klar forskjell.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Han fører den i mål med hånda. Mulig han fint kunne fått den i mål uten å bruke hånda, men det er så jævlig hands.

Og hva gjelder stygt spill osv., så var jaggu ikke Chelsea det laget som spilte stygt i dag. Scholes og Neville kunne fint fått rødt i dag, var MER enn nok gule taklinger.

Var også en situasjon hvor Ferdinand låser Anelka sine bein mellom sine, og ruller rundt. Det ble ikke dømt noe som helst. Skulle vært gult og frispark til oss i SVÆRT gunstig posisjon.

Og dere ble liksom snytt for 2 straffer? Neville sin var jo klokkeklar, i mye større grad enn Zhirkov på Park.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Bittert tap, men vi taper på en måte som ikke akkurat er overraskende mtp motstander, faktisk er det akkurat som forventet. Hadde Park fått straffen sin og Berba eller hvem det nå ville vært som skulle tatt den, putta den hadde kampen selvfølgelig fått et annet forløp.

2-0 målet er latterlig, hvordan i helsike kan linjedommern la det gå? Målet til Macheda var heldig, litt sm Cole sitt, men det var ingen hands. Om ballen var borti hånda hans var det i hvert fall uforskyldt, akkurat som Zhirkov eller hvem det var som handsa i 16-meteren til Chelsea.

Jaja, jeg har fortsatt trua, skal ikke mer enn et par feilskjær til fra Chelsea for at det skal gå vår vei. Men om Chelsea vinner så er det rett og slett pga seks poeng mot oss de ikke skulle hatt. Det er jævlig trist!

Lenke til kommentar

Benfica vs Liverpool tråden:

¤ De fleste Liverpool fans mente at dommeren gjorde blemmer, bla feil rødt kort!

¤ De fleste United fans mente at dommeren skulle dømt mer mot Pool og at vi var heldige.

United vs Chelsea tråden

¤ De fleste United fans mener at de ble bortdømt mtp straffe og offside mål

¤ De fleste andre fans mener at det var 1-1 i tapte straffer og 1-1 i feilaktige mål.

Min spådom:

Neste kamptråd med dommer diskusjoner:

Den ene siden av fans mener sitt lag ble feil dømt, den andre siden mener motstatt.

Poenget er vel at uansett hvor mange ganger man diskuterer Anelka fellingen eller Macheda hansen så vil de fleste United fans mene at Anelka ikke skulle hatt straffe og at ballen var nær hånden men ikke hands. Motstatt leir vil mene det motsatte.

=Diskusjonen er meningsløs.

Selvfølgelig er den meningsløs, de fleste diskusjoner her er meningsløse og fører bare til mer krangel, spesielt etter storkamp.

Uansett, folk vil fortsette å krangle etter kamper så lenge fotball eksisterer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Glad jeg ikke heter Jarmo akkurat nå.

Ikke sett kampen(kun you-tube-klippet Latias lå ut) så kan ikke kommentere kampen. Dommerstanden i PL er vel de fleste enige om at er langt under pari(spesielt de siste to sesongene).

Alltid moro at alle som ikke er united-supportere er enten troll eller anti-united når de diskuterer her inne.^^

Slår(nesten) aldri feil.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Situasjonen jeg nevnte med Anelka er for øvrig rett før målet til Macheda, tror jeg. Så hvis man skal snakke om "kampen hadde sett annerledes ut hvis atte om" så er det relevant, det også. Det er så mange situasjoner som kan gå begge veier i en kamp som går den ene eller den andre, at en kan ikke ta hver enkelt situasjon og si "hvis den hadde gått i vår favør hadde vi vunnet kampen fordi kampbildet ville blitt annerledes", som det virker som enkelte her mener.

Edit: Det var den selvfølgelig ikke. Selvfølgelig. Tror den var rett før Berbatov sitt ene skudd mot mål.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Det er så mange situasjoner som kan gå begge veier i en kamp som går den ene eller den andre, at en kan ikke ta hver enkelt situasjon og si "hvis den hadde gått i vår favør hadde vi vunnet kampen fordi kampbildet ville blitt annerledes", som det virker som enkelte her mener.

Hvem har skrevet det?

Lenke til kommentar

Da har jeg sett på reprisen rundt 35-40 ganger.

Park situasjonen: KLAR STRAFFE! er innenfor, synd Park legger seg teatralsk.

Anelka situasjonen: KLAR STRAFFE! han blir løpt over ende av Neville, dette er ikke skulder mot skulder. Neville er ikke i nærheten av å kunne vinne ballen som "skulder mot skulder er lov" er beretigget på.

Drogba målet: Offide og skulle vært underkjent.

Macheda målet: Ballen treffer armen til Macheda som er ute fra kroppen og ballen går videre i brystet og i mål. Hands og burde vært annuelert.

Ble United fradømt noe? JA! de skulle hatt en straffe + Drogba avblåst for offide.

Ble Chelsea fradømt noe? JA! de skulle hatt en straffe + Macheda avblåst for hands.

PS! har enda ikke sett den andre "United skulle hatt straffe" i reprise.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Prøv å diskutere sak og ikke person.

Vanskelig å diskutere saken, da det er du som person som skriver ting han syntes er latterlig. Da går det utover person.

Ehh, hæ? Hvis du ikke klarer å diskutere sak uten å blande inn person, så skal du la være å skrive her.

1. Innleggets Innhold

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig.

Det skulle vert 3 straffer, 1 til Chelsea og 2 til United. Drogba sitt skulle vert annulert, men også United sitt, nuff said.

Park-situasjonen er selvsagt den ene, hvilken er den andre som burde resultert i straffe?

Sikkert "handsen" på Malouda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...