Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste var at Fredheim snakket som om målet var helt greit. i ettertid snakket han om at målet vil skape kontroverser. Fredheim! Du kal du kommentere ett slikt mål slik:"Det målet er da offside. Latterlig av linjedommer å ikke se det!"

Takk Gud for at jeg kunne trykke "Settings" på fjernkontrollen og trykke på "Lydsport: Svensk", jeg holdt på å klikke på Fredheim ved begge Chelsea-målene, at han ikke klarte å legge igjen Chelsea-trøya hjemme når han skal kommentere irriterte meg noe så sykt!

Lenke til kommentar

Tror det hadde funket utmerket. Ville ikke tatt mye tid, og managerne ville vært påpasselige med ikke å sløse bort protestene siden de bare har mulighet for å ta feil 3 ganger. Kunne kanskje være nok med 2, men et slikt system ville forbedret tilstanden drastisk.

Lenke til kommentar

^ Enig med Geir.

Dessuten har Chelsea sluppet unna albuer, stygge taklinger, klare offside og hva det nå måtte være. Husker de vant alle julekampene pga. dommeren. Kall oss gjerne kjipe for å kun klage på dommerne, men enhver person som har sett PL denne sesongen vet at vi faktisk har en sak.

Lenke til kommentar

Ser at mange her skriker på dommeren, det skjønner jeg veldig godt. Men én ting er å klage på at dommeren er dårlig, noe helt annet er å si at man tapte på grunn av dommeren. Det blir for dumt. Chelsea PISSA på United store deler av første omgang. Andre omgang var det mer jevnt, med mye etablert United-spill og Chelsea-overganger. JA, målet var offside, men Kiko sitt var da også hands så til de grader. Hva gjelder straffer står det 1-1 der også. Det er veldig synd at dommere ødelegger kamper, og kampen kunne nok endt på en annen måte om dommerne var bedre, men dere tapte fordi Chelsea spilte bedre, ikke fordi dommerne var dårlige.

Lenke til kommentar

Jeg har sett reprisen på handsen de 2-3 gangene i løpet av kampen, og de 4-5 gangene de så det i C+-studio (der alle i et ellers så United-dominerende panel var klar i sin tale). Det var solkeklar hands - han fører ballen i mål. Kampen i dag skulle stått 0-1 ved endt tid, men det blir jo ramaskrik hver gang United taper - og mannen i svart får skylden.

Ingen nevner at Anelka sitt straffe var soleklart, mens Park sitt var diskuterbart? Nei, det ser dere bort ifra, for det passer det ikke i "Dommeren-hater-United"-argumentasjonen.

Situasjonene nuller seg ut, å påstå noe annet blir for dumt. Dere tapte mot et bedre lag i dag. Enkelt og greit.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Viktig melding til alle sammen.

Slik utvikling som denne tråden fikk etterhvert, vil ikke bli tolerert mer.

Slettet ca. ørtenhundre poster og noen fikk time out.

Altså, det ble postet så mye dritt at jeg rakk ikke å fjerne alt i tide.

Nå vil vi ta en helhetsvurtering av hele denne saken.

Tre aktuelle muligheter:

1. Vi sletter ikke flere poster men brukere.

2. Kamptrådene stenges etter minste brudd på våre føringer i denne kategorien.

3. Forum-Casuals og uroskapere stenges ut før kampen(e) starter.

Kommer tilbake til saken rett etter Påsken.

Hva med en egen tråd i internasjonal fotball som linkes til fra Chelsea/United/Arsenal/Pool.

Her kan vi diskutere hva som aksepteres osv. Mener at regler skal gjelde begge veier. Føler at fansen i denne kamptråden er veldig opptatt av å få vekk provikasjoner fra egen tråd. Det er helt forstålig. Men da må f.eks vi i Liverpool tråden kunne forvente samme "takhøyde" som det som er/blir standarden.

Personlig mener jeg å gå inn i en Liverpool v Benfica kamptråd og kalle Gerrard for Diver når han blir taklet helt rent er å provosere/trolle.

Lenke til kommentar

Ingen nevner at Anelka sitt straffe var soleklart, mens Park sitt var diskuterbart? Nei, det ser dere bort ifra, for det passer det ikke i "Dommeren-hater-United"-argumentasjonen.

Neville bryter foran Anelka, så den må du lenger ut på landet med.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Hands? Treffer magen, og ruller på magen. Ikke noe å si på den. Stor takk til Dean og dommerteamet hans som sitt beste for å gjøre at en verdiløse kjøpeklubben atter en gang skal vinne ligaen. Blitt litt lenge siden et London-lag vant, og det merkes det i lokalene på Soho Square.

Lenke til kommentar

alltid gøy med anti-United folk ;) . PelsJakob sier i sitt innlegg at det skulle vært 1-1 mtp at han synes Macheda sitt mål skulle vært godkjent. I dette innlegget så sier jeg ikke noe om hva det skulle blitt. det virker mest som om du bare skal være uenig i alle som ikke mener at resultatet skulle vært 1-0. Dessuten er det flere her inne som mener Macheda sitt skulle vært godkjent. Så skal du fortsette å diskutere med alle som er uenig med deg, så kan du fort bli sliten :p

Anti-United blir vel for sterkt. Vi kan si det slikt at jeg var pro-uavgjort.

Lenke til kommentar

Chelsea var best. Mulig at dere hadde vunnet uten dommeren i dag. Men ikke faen om dere hadde ledet ligaen. Er vel litt av den frustrasjonen som kommer ut i dag for min del. Herregud så mange poeng vi er blitt frarøvet. Blant annet 6 poeng i forhold til Chelsea på brua.

Det er bare 2 i NFL.

Tror det hadde vært perfekt i fotball. Ville luket vekk det værste. Fyfaen så surt om vi taper ligaen med 2-3 poeng i år. Da VET vi at vi hadde vunnet hvis ikke vi hadde blitt frarøvet så mange poeng.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Hands? Treffer magen, og ruller på magen. Ikke noe å si på den. Stor takk til Dean og dommerteamet hans som sitt beste for å gjøre at en verdiløse kjøpeklubben atter en gang skal vinne ligaen. Blitt litt lenge siden et London-lag vant, og det merkes det i lokalene på Soho Square.

Se den igjen. Han fører ballen med høyre hånd og styrer den i mål.

Lenke til kommentar

Hvordan? Den treffer magen og ruller opp. Jeg så ingen hands.

Hvordan? Den treffer magen og ruller opp. Jeg så ingen hands.

Lenke til kommentar

Neville bryter foran Anelka, så den må du lenger ut på landet med.

Eh, nei. Han løper rett inn i Anelka. Prøver ikke ta ballen en gang. Soleklart straffespark. Park skulle nok også hatt et straffe, men den er vel litt mer diskuterbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...