Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea


Old Game

Anbefalte innlegg

Tre aktuelle muligheter:

1. Vi sletter ikke flere poster men brukere.

2. Kamptrådene stenges etter minste brudd på våre føringer i denne kategorien.

3. Forum-Casuals og uroskapere stenges ut før kampen(e) starter.

 

 

For meg er nummer 1 her soleklart det enkleste valget.

Når 2 brukere konstant går inn for å ødelegge, og aldri diskuterer (trenger jeg bruke "diskusjon.no" argumentet?) så sier det seg selv hvilken funksjon di yter for forumet.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen meg flaut å lese det mange her skriver. Dommerens feil? Haha. Vi fremstår som et trist, fantasiløst lag, uten vilje og uten motivasjon. Berba kasta tilogmed båndet og var tilbake i gi-faen-modus (selv om han var en av de bedre på United i dag). Spillerne rundt han er uinspirerte og spiller bort selv de enkleste baller. Er Giggs og Scholes mette? Jeg trodde aldri det kom til å skje, men i dag var jeg i tvil.

 

Håper for guds skyld Evra får en pause snart. Delvis skyld i to viktige mål på to kamper. Nani kom som et friskt pust, men dessverre for sent.

Lenke til kommentar

Hands faktisk. Skulle han ha lagt igjen hendene i garderoben?

Han fører ballen med hånden.

 

Vel, den handsen sog ikke jeg. Fikk ballen i brystet og ballen gikk i mål. Flaks kan man kalle det, men det har ingenting å si.

 

Så var det det med brillene da, kan være en vanskelig sak det.

Lenke til kommentar

Det blir feil å skylde på dommeren, som flere har nevnt. United tapte fortjent. Selv om Drogbas mål skulle vært annulert, betyr ikke det at det hadde blitt uavgjort om det hadde blitt annulert. Det er lettere å skåre på et lag som leder med to mål enn et som leder med ett mål.

 

Machedas mål skulle ikke vært annulert etter mitt syn. Det er mulig at ballen var borti armen hans, men det er ikke relevant så lenge ballen ikke endrer retning som følge av det.

 

For øvrig tror jeg det var en tabbe ikke å starte med Nani på høyrekanten, spesielt med tanke på Zhirkovs defensive svakheter. Men det er jo som alltid lett å være etterpåklok.

 

 

her i innlegget ditt, så sier du faktisk at det skulle vært 1-1 ;) . United hadde klart mest sjanser i andre, så nå er jeg spent på hva du mener med tapte fortjent...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det blir feil å skylde på dommeren, som flere har nevnt. United tapte fortjent. Selv om Drogbas mål skulle vært annulert, betyr ikke det at det hadde blitt uavgjort om det hadde blitt annulert. Det er lettere å skåre på et lag som leder med to mål enn et som leder med ett mål.

 

Machedas mål skulle ikke vært annulert etter mitt syn. Det er mulig at ballen var borti armen hans, men det er ikke relevant så lenge ballen ikke endrer retning som følge av det.

 

For øvrig tror jeg det var en tabbe ikke å starte med Nani på høyrekanten, spesielt med tanke på Zhirkovs defensive svakheter. Men det er jo som alltid lett å være etterpåklok.

 

 

her i innlegget ditt, så sier du faktisk at det skulle vært 1-1 ;) . United hadde klart mest sjanser i andre, så nå er jeg spent på hva du mener med tapte fortjent...

 

Det ble 2-1 og 1 mål fra hvert lag skulle vært annulert. Det blir 1-0.

Lenke til kommentar

Vi fremstår som et trist, fantasiløst lag, uten vilje og uten motivasjon.

 

Så du kampen? Du kan bare ikke si at krigingen spillerne gjorde utover i 2. omgang var uten vilje og motivasjon. Det går rett og slett bare ikke. Kampen i seg selv var skuffende, ja, og laget slet unødvendig.

 

Jeg synes heller ikke vi gjør en dårlig kamp. Vi løp og kjempet veldig mye

Lenke til kommentar

her i innlegget ditt, så sier du faktisk at det skulle vært 1-1 ;) . United hadde klart mest sjanser i andre, så nå er jeg spent på hva du mener med tapte fortjent...

Nei, jeg sier ikke at det skulle vært 1-1. Dersom Drogbas mål ikke hadde blitt godkjent, er det ikke gitt at United likevel hadde skåret sitt mål. Det kunne derfor like godt blitt 0-1 om Drogbas mål hadde blitt annulert.

 

Det skulle bare mangle at United skapte noen sjanser på slutten når de ligger under på hjemmebane, men når Chelsea eier en bortekamp i godt over en time, er jeg ikke i tvil om at de fortjener å vinne.

Lenke til kommentar

Håper vi snart får en admin/mod som gjør "jobben" sin.

 

Ang handssituasjonen: For meg så det ut som en klokkeklar hands. Akkurat som det var en ekstremt klar offside på 2-0 målet til Chelsea. 1-1 i avgjørende dommerfeil for meg.

 

Flere som registrerte hvordan Chelsea drøyet bort hele 2.omg? Burde vært 10min tilleggstid bare for utspillene til Cech alene. Surt.

Lenke til kommentar

Jeg er liverpool-supporter, så regner meg som nogenlunde nøytral (for what it's worth). Jeg må vel allikevel innrømme at jeg hadde et lite håp om at Chelsea skulle vinne. Når det er sagt så synes jeg Mike Dean gjorde en god kamp, med en konsekvent tøff linje, og passende utporsjonering av gule kort. Straffesituasjonene (park og anelka) er tvilsomme, men burde gå opp i opp. Drogba sitt mål er selvfølgelig offside, ingen tvil om det. Om Macheda sitt mål så kan jeg skjønne at hver leir har hver sin mening. Men i mine øyne er det ingen hands, uavhengig av om ballen treffer hånda eller ikke. Jeg kan umulig tenke meg at det var 'deliberate' fra Machedas side. Når vi i tillegg vet at dommeren skal se spesielt på 'the movement of the hand towards the ball' og 'the distance between the opponent and the ball' så mitt synspunkt blir at Dean gjorde rett med å godkjenne målet.

 

Sånn sett kan jeg forstå at noen er skuffet, selv om man ikke spilte opp mot sitt beste.

Lenke til kommentar

Det blir feil å skylde på dommeren, som flere har nevnt. United tapte fortjent. Selv om Drogbas mål skulle vært annulert, betyr ikke det at det hadde blitt uavgjort om det hadde blitt annulert. Det er lettere å skåre på et lag som leder med to mål enn et som leder med ett mål.

 

Machedas mål skulle ikke vært annulert etter mitt syn. Det er mulig at ballen var borti armen hans, men det er ikke relevant så lenge ballen ikke endrer retning som følge av det.

 

For øvrig tror jeg det var en tabbe ikke å starte med Nani på høyrekanten, spesielt med tanke på Zhirkovs defensive svakheter. Men det er jo som alltid lett å være etterpåklok.

 

 

her i innlegget ditt, så sier du faktisk at det skulle vært 1-1 ;) . United hadde klart mest sjanser i andre, så nå er jeg spent på hva du mener med tapte fortjent...

 

Det ble 2-1 og 1 mål fra hvert lag skulle vært annulert. Det blir 1-0.

 

 

alltid gøy med anti-United folk ;) . PelsJakob sier i sitt innlegg at det skulle vært 1-1 mtp at han synes Macheda sitt mål skulle vært godkjent. I dette innlegget så sier jeg ikke noe om hva det skulle blitt. det virker mest som om du bare skal være uenig i alle som ikke mener at resultatet skulle vært 1-0. Dessuten er det flere her inne som mener Macheda sitt skulle vært godkjent. Så skal du fortsette å diskutere med alle som er uenig med deg, så kan du fort bli sliten :p

Lenke til kommentar

[så du kampen? Du kan bare ikke si at krigingen spillerne gjorde utover i 2. omgang var uten vilje og motivasjon. Det går rett og slett bare ikke. Kampen i seg selv var skuffende, ja, og laget slet unødvendig.

 

Nettopp, "utover i 2.omgang". Det kom altfor seint, og det holder ikke mot Chelsea. De viste fra første minutt at de ville det her mer enn oss.

Lenke til kommentar

Vel Vel.

 

Hva skal man si? Et passivt United forsvar gir Chelsea 1-0, de rir det inn. Spiller som Aston Villa og dreper kampen helt frem til det 60ende minutt da United våkner. Men når man har en Berbatov og en Valencia som rett og slett enten er usynlig (les:Berba) eller inkompetent (les:Valencia) idag så går det ingen veier. Midtbanen vår idag må nok ta skyld i at både Berba og Valencia er ræv, men likevel. Fy faen så dårlig de var idag. Da kan man ikke kreve at Park som også sugde ræv skulle gjøre noe. Selv om jeg ikke så et skikkelig løp inn i 16 rundt Berba eller Giggs fra han.

 

Jeg gir ikke karakter til noen som var involvert innenfor 16 idag med unntak av Nani, hvorfor han ikke startet er beyond me. Fletcher, Carrick og Park har alle vært usynlige de siste kampene. Er sjeleglad at Carrick ikke startet idag, med tanke på hans form. Men park skulle også være benket fordel Nani. Fletcher, vel han var bedre enn man skulle tro. Eneste som brøt spillet fremover sammen med Giggs. Men idag må Sir Alex svelge den største kamelen, 4-5-1 med Berba HELT alene på topp på Old Trafford?! GUD! Mannen hadde knapt hjelp, å når han i tillegg blir sparket ned og suger generelt i hele dag så kan jeg ikke skjønne hva han tenkte på.

 

Ellers, Neville har spilt godt i noen kamper i det siste. Men idag?! Mister ballen helt umotivert! Innlegg med venstre, vel det vet du selv at du ikke kan! Selv om du kan meg et av de få lyspunktene idag med sugende taklinger så er du for gammel og elendig. Du opphever offsiden gang på gang. Legg opp.

 

Kun Vidic, Evra og Rio jeg gir noenlunde godkjent idag. Giggs var heller ikke helt borte, men når han må spille med en gjeng klovner offensivt kan mannen ikke gjøre mye. Med spesielt trykk på Berba som rett og slett ikke gjør noenting i andre omgang. Virket som han og Valencia vekslet på hvem som skulle suge mest. Valencia i første og Berba i andre.

 

Men uansett! Fergie! Berba alene mot Terry og Alex? Uten hjelp? Hvorfor kom Nani så sent? Hvorfor spilte ikke Giggs spiss sammen med Berba når man så at han alene ikke funket? Å 4-5-1 på Old Trafford, VÆR SÅ SNILL! Jeg hater hater hater hater hater 4-5-1 når det ikke er Rooney på topp.

 

Chelsea, dere er faen Aston Villa in disguise. Men cudos for en god kamp, dere vinner frem til det 60ende minutt alle andreballer. Fortjente 3 poeng, selv om dere tok dem med Drillo-stil.

 

@ Mike Dean. Du er en klovn. En feig en attpåtil. 3 straffer du glemte og 1 1/2 feilaktig idømt mål. Samt at den berømte linja ikke var tilstedeværende.

Lenke til kommentar

her i innlegget ditt, så sier du faktisk at det skulle vært 1-1 ;) . United hadde klart mest sjanser i andre, så nå er jeg spent på hva du mener med tapte fortjent...

Nei, jeg sier ikke at det skulle vært 1-1. Dersom Drogbas mål ikke hadde blitt godkjent, er det ikke gitt at United likevel hadde skåret sitt mål. Det kunne derfor like godt blitt 0-1 om Drogbas mål hadde blitt annulert.

 

Det skulle bare mangle at United skapte noen sjanser på slutten når de ligger under på hjemmebane, men når Chelsea eier en bortekamp i godt over en time, er jeg ikke i tvil om at de fortjener å vinne.

 

 

du synes Macheda sitt skulle vært godkjent. Drogba var i offside som vi så, dermed 1-1 ;) . Jeg synes United kjørte den siste omgangen. De skapte da klart flere sjanser i andre...

Lenke til kommentar

Fotball hadde vært så mye morsomere uten dommere.

Skulle hatt videodømming som NFL. Der trenerne får 3 (?) muligheter på å protestere avgjørelser der dommeren sjekker en reprise på en tv-skjerm. Kanskje var det hands på Macheda, jeg synes ikke det så sånn ut, men fikk ikke sett reprisen grunnet jubel. Uansett er det surt at dommeren setter så mye preg på kampen som han gjør. Mot Chelsea borte skulle vi hatt en straffe (klart ifølge gutta på Sky) og en sjanse der Rooney er alene gjennom, i tillegg til at Chelsea ikke skulle hatt et av målene sine. Vi har hatt MANGE sånne som har gått mot oss i år, og nesten ingen kamper har det vært motsatt slik at vi har fått uforjente poeng pga dommern. Vi har blitt rævpult av dommerne i år. Vi hadde ledet med sikkert mer enn 6 poeng hvis ikke fittedommerne hadde ødelagt.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...