Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea


Old Game

Anbefalte innlegg

Dommeren gjorde mange feil, men vi som er Unitedsupportere bør være urolige for andre ting. Uten Rooney er vi akkurat nå for dårlige til å vinne serien i mine øyne. Hadde Owen vært skadefri tror jeg han kunne vært en joker i innspurten. Men Berbatov... Visst er det stilig å se på når han drar av en mann og to langs kanten der i 1. omgang, men la oss innse det, mot kvalifisert motstand er han for dårlig. Altfor dårlig. Når en 18- åring, som hele sesongen har slitt med skader bruker noen få minutter på å gjøre det Berba har slitt med en hel kamp, må vi bare bite i støvet og si at vi ikke har god nok dekning på topp nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Chelsea gjorde ein veldig god jobb med å stoppe Utd i første omgang. Dere kom til sjanser i 2. omgang, men det var ikkje rare sjansene...

 

Drogba sitt mål skal være avblåst, er ingen tvil om det. Macheda sitt mål ser ut som hands, men eg har ikkje fått sett situasjonen godt nok enda til å dømme det.

 

Seier som HeHauken, 1-0 burde det stått, Chelsea fortjente seieren uansett kva dere seier.

Lenke til kommentar

 

Og her er bl.a. grunnen til at jeg hater Arsenal mere enn Liverpool. Hva har sannheten å si så lenge Manchester United taper.

 

Scouserene innrømmer i det minste at de ønsker at dommerene dømmer bort Manchester United

 

Hva faen er problemet ditt?

 

At du prøver å påstå at at vi ikke ble bortdømt.

Lenke til kommentar

At du prøver å påstå at at vi ikke ble bortdømt.

 

Dere ble jo ikke det. Dommeren gjorde mange feil, men det gikk jo begge veier. Det gikk til og med bitte grann mer i deres favør ettersom straffen Chelsea skulle hatt var soleklar, mens den situasjonen andre veien var mer diskutabelt. Samtidig skulle 1 mål for begge lag vært annulert.

 

Dere ble på ingen måte bortdømt. Dommeren sugde ræv, men det gikk som sagt begge veier.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Limbeck, ta deg sammen. United ble ikke bortdømt. Vi var for dårlig og den pilla kan du stikke opp der sola ikke skinner.

 

Når dommer og linjemann bommer på den soleklare offsiden til Drogba så er det ikke langt unna.

Når både dommer og linjedommer ikke ser handsen til Macheda, så er det ikke bortdømming likevel :)

Lenke til kommentar

At du prøver å påstå at at vi ikke ble bortdømt.

 

Dere ble jo ikke det. Dommeren gjorde mange feil, men det gikk jo begge veier. Det gikk til og med bitte grann mer i deres favør ettersom straffen Chelsea skulle hatt var soleklar, mens den situasjonen andre veien var mer diskutabelt. Samtidig skulle 1 mål for begge lag vært annulert.

 

Hvordan er det å bli bortdømt?

 

Macheda handset ikke og det vet du

Lenke til kommentar

Da var den helga og framover ødelagt.

 

"It ain't over till it's over"... men dette var jævlig, rett og slett. Orker ikke å skrive så mye nå. Er forbanna, kvalm og trist på en gang.. God kriging av spillerne, og "never say die" innstillingen var der, det var flott å se, men det hjelper lite når de får et mål i offside... Forbanna jævla møkkadommer. Linjedommer burde spesielt ha fått med seg offsiden.

 

Bortsett fra krigingen til spillerne, så var kampen skuffende. Og da tenker jeg ikke på det elendige resultatet i seg selv, men at vi slet med å skape de store sjansene, og at Chel$$ea fikk skape så store problemer for oss. Det er grusomt og forferdelig, og om denne kampen viser seg å være den virkelig avgjørende kampen, så klikker jeg vinkel. Nei, dette er helt horribelt.

 

Men det er flere kamper igjen, så nå gjelder det bare å løfte hodet vårt og vinne de resterende kampene. Ting kan skje, men det hjelper egentlig ikke på hvordan det føles nå..

 

Nei, det blir å holde seg hjemme under dyna resten av ferien. Snakkes.

 

-Glory, glory Man United.

Lenke til kommentar

Viktig melding til alle sammen.

 

Slik utvikling som denne tråden fikk etterhvert, vil ikke bli tolerert mer.

Slettet ca. ørtenhundre poster og noen fikk time out.

 

Altså, det ble postet så mye dritt at jeg rakk ikke å fjerne alt i tide.

Nå vil vi ta en helhetsvurtering av hele denne saken.

 

Tre aktuelle muligheter:

1. Vi sletter ikke flere poster men brukere.

2. Kamptrådene stenges etter minste brudd på våre føringer i denne kategorien.

3. Forum-Casuals og uroskapere stenges ut før kampen(e) starter.

 

 

Kommer tilbake til saken rett etter Påsken.

 

 

Mvh

Admin.

Lenke til kommentar

1-1 på virkelighetstabellen ikke verst ;) . veldig ufortjent seier til Chelsea. det skulle ikke en gang vært mål og vi skapte mange flere sjanser i andre(så ikke første). Det verste var at Fredheim snakket som om målet var helt greit. i ettertid snakket han om at målet vil skape kontroverser. Fredheim! Du kal du kommentere ett slikt mål slik:"Det målet er da offside. Latterlig av linjedommer å ikke se det!"

Lenke til kommentar

At du prøver å påstå at at vi ikke ble bortdømt.

 

Dere ble jo ikke det. Dommeren gjorde mange feil, men det gikk jo begge veier. Det gikk til og med bitte grann mer i deres favør ettersom straffen Chelsea skulle hatt var soleklar, mens den situasjonen andre veien var mer diskutabelt. Samtidig skulle 1 mål for begge lag vært annulert.

 

Hvordan er det å bli bortdømt?

 

Macheda handset ikke og det vet du

Det gjorde han. Du skal ha ganske sterke United-briller for å ikke si noe annet. Anelka sin straffesituasjon var også den klareste i første omgang, så det kunne fort stått 0-2 til pause.

 

1-1 på virkelighetstabellen ikke verst ;) . veldig ufortjent seier til Chelsea. det skulle ikke en gang vært mål og vi skapte mange flere sjanser i andre(så ikke første). Det verste var at Fredheim snakket som om målet var helt greit. i ettertid snakket han om at målet vil skape kontroverser. Fredheim! Du kal du kommentere ett slikt mål slik:"Det målet er da offside. Latterlig av linjedommer å ikke se det!"

Det er noen som bør ta av seg United-brillene. Macheda handset på målet til United. Skulle stått 0-1.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Det blir feil å skylde på dommeren, som flere har nevnt. United tapte fortjent. Selv om Drogbas mål skulle vært annulert, betyr ikke det at det hadde blitt uavgjort om det hadde blitt annulert. Det er lettere å skåre på et lag som leder med to mål enn et som leder med ett mål.

 

Machedas mål skulle ikke vært annulert etter mitt syn. Det er mulig at ballen var borti armen hans, men det er ikke relevant så lenge ballen ikke endrer retning som følge av det.

 

For øvrig tror jeg det var en tabbe ikke å starte med Nani på høyrekanten, spesielt med tanke på Zhirkovs defensive svakheter. Men det er jo som alltid lett å være etterpåklok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...