Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fy faen. Vi tapte, helt forferdelig. Takk for en forferdelig lagoppstilling. Nå skal jeg legge meg for å grine... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 DIGG DA!!!!! Nice Chelsea. United MÅ slå Tottenham og City som Liverpool kjemper mot. Håper United hjelper Pool til 4.plass og Liverpool kan gi Chelsea 3.p og ligagullet på Anfield. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Offside på Drogba og hands på Macheda... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tja, for Arsenals del er vel dette resultatet det nest beste etter uavgjort. Greit nok, men synd om Chelsea skulle ende opp med ligagullet. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Berbatov er faen så udugelig. Jeg er nøytral, men jeg synes faktisk det er andre på Manchester United som har vært dårligere idag. Ja, men han skal score mål. Da må han få noe å jobbe med også da. I forhold til en vanlig kamp for Manchester United har Spissen(e) idag fått virkelig lite å jobbe med. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 PS! hands på Macheda målet og offside på Drogba målet. samt begge lag skulle hatt straffespark. VIDEO DØMMING FTW! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da har vel Chelsea hjelp av dommeren i tredje kamp på rad. Det er synd. Vi gjør ikke noen dårlig kamp Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Blir en veldig spennende avslutning på sesongen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gratulerer dommeren med å avgjøre PL. +1 jævla inkompetente dommer! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Send Mike Dean til Conference. Tror han avgjorde kampen ca. 5 ganger med dømminga si, og det gikk forresten i favør begge lag, men sett under ett er det vi som skal føle oss snytt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Grattis med tittelen, Chelsea. Er dog fint at fansen deres viser sine sanne farger, for en patetisk nitrist gjeng. Og FUCK Mike Dean! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gratulerer dommeren med å avgjøre PL. Du whiner helt seriøst ikke etter dette her? 1 mål til hvert lag som skulle annulert samtidig som begge lag sannsynligvis skulle hatt straffe. I straffesituasjonen var taklingen fra Neville den helt klareste straffen. Zhirkov sin er litt vanskelig å avgjøre. Ikke klag på dommeren i dag. Det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mike Dean burde ikke få lov å dømme Premier League igjen. Makan til håpløs dømming. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Harlig at Macheda viser seg igjen da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da håper jeg Chelsea velger å sende en stor blomstebukket til linjemannen... Sitat Fredheim "Noen vil kanskje si at Drogba var i offside" HALLO!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Macheda sin var virkelig ikke på samme måte. Den treffer brystet og armen som er INNTIL kroppen. Man må ha armer. Drogba er et kvarter i offside. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Lol, har ikke ord til dommerne. Dere dømmer i verdens beste liga, da burde det være umulig med slike feil. Elendig standard på dommerne i hele landet, trist at det gir Chelsea gullet. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gratulerer dommeren med å avgjøre PL. Er en del ting som skurrer med dommerene i det siste... hva har skjedd? Var jo definitivt en straffe til Manu som jeg fikk med meg og den var soleklar. Samt de 2 målene som i grunn var feilaktige (ikke minst den soleklare offsiden). Og nei er ikke ManU supporter... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gratulerer dommeren med å avgjøre PL. Du whiner helt seriøst ikke etter dette her? 1 mål til hvert lag som skulle annulert samtidig som begge lag sannsynligvis skulle hatt straffe. I straffesituasjonen var taklingen fra Neville den helt klareste straffen. Zhirkov sin er litt vanskelig å avgjøre. Ikke klag på dommeren i dag. Det blir bare for dumt. Drogba sitt mål skulle vert anulert. 1-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå