Stonemeister Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 MACHEEEDAAAAAAAAAA!!!!!!! ROPER DET UT FORDI DET ER SÅ JÆVLA RÅTT Å ROPE NAVNET HANS :D Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 JAJAJJAJAJJAJJA:... HELVETTE AJJAJAJJ!!!!! Putt et til nå!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Om vi faen greier uavgjort her så er jeg overlykkelig til de grader. Lenke til kommentar
Trailar Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Yesss Endret 7. september 2010 av Trailar Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kom igjen United, ett mål til, så er det flott Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor sitter jeg hjemme i sofaen og ser at det er en klar offside(drogbas mål), mens kommentatoren får betalt, og ikke nevner det engang? Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Chelsea bør bytte nå! Bytt Chelsea! Man Utd kan godt få 1 mål til, de taper mot Tevez og Co. uansett. Uavgjort for Chelsea gir egentlig ett bedre selvbilde enn seier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvorfor sitter jeg hjemme i sofaen og ser at det er en klar offside(drogbas mål), mens kommentatoren får betalt, og ikke nevner det engang? Han sa det kanskje var... Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Greit at Man Utd presser høyt og bruker alle krefter på det. Chelsea forsvarer seg godt og kontrer enkelt. 2-2 er helt greit. United taper mot City uansett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Moderatorteamet, hvor faen er dere? Dere greier å banne for en filleting, og så tar dere faen ikke tullingen Adriwen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Moderatorteamet, hvor faen er dere? Dere greier å banne for en filleting, og så tar dere faen ikke tullingen Adriwen? Slenger meg på her. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Var Macheda-målet hands? Streamen min hengte seg så fikk ikke sett målet. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Moderatorteamet, hvor faen er dere? Dere greier å banne for en filleting, og så tar dere faen ikke tullingen Adriwen? +1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Andy Gray meinte det var årets klaraste offside eller noko sånt. Greit med litt meir kompetente kommentatorar. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fletcher ut, Gibson inn? HVA I HELVETE? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Moderatorteamet heier vel på Chelsea? Faen, skal vi tape denne på et offsidemål grunnet en inkapabel dommer med ereksjonssvikt? Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tysk vinnervilje kommer inn for Portugisisk Magi Deco UT Ballack INN Man Utd spiller risikabelt. Kan SE ut som 2-2-4-2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Berba bør bruke sommeren på å øve på headinger. Mange potensielle mål der. Synes Berba har spilt bra idag jeg. Han har ikke hatt mye å jobbe på, og de innleggene du mener han skal omsette i mål på hodet er ingen enkel oppgave. Faktisk så jeg imponert at han i hele tatt klarer å presse de mot mål. Han er presset i begge situasjonene og ballene er ikke levert på sølvfat. Og sånn btw, dere Manchester fan. Et godt tips er å se på hvordan dere selv oppfører dere før dere hakker på andre. Endret 3. april 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå