hawtkenneth Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Heisann, jeg har smerter i øynene som kommer å går, på samme måte har jeg hodepine. Men smertene i øynene er mye verre. Jeg har vært inne til øyelege 2 ganger, og hos fastlege 2 ganger, har tatt MR og de finner ikke noe galt. Jeg fikk beskjed av Øyelegen at jeg kunne ha tørre øyne. Men jeg nekter å tro at tørre øyne kan gi meg så sterke smerter. Fast legen mente at noen veldig stive/knutte muskler i nakken/ryggen kunne gi meg disse smertene. Er det noen som har vært borti noe lignende? Øyelegene fant ingenting. Kan de ha oversett noe? Edit: Får også noe gulaktig slim på øynene iblant som jeg fjerner med qtips. Endret 1. april 2010 av hawtkenneth Lenke til kommentar
samanta1 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 hmm, god bedring først og fremst smerte i øyene kan ha mange flere årsaker, det som legen har fortalt deg er en del av de årsakene som kan gjøre at du får slike smerte, det beste er å slappe av, la øyene dine få slapphet og søvn vil hjelpe, ser du mye på tv ? data ? eller hadde du noe infeksjon i nese, øre? hodepine kan gjøre at du får smerte i øyene også + skulder og nakken. jeg er ikke lege her, men i fra det jeg har erfaring med så har jeg sagt det her. ikke bekymre deg, det går sikkert bra etterhvert men pass på at du lar øyene dine slappe av. mvh samanta Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg får vondt i hodet ofte pga tørre linser. Når jeg tar av linsene så forsvinner hodepinen i løpet av minutter. Så det ligger sikkert noe i det. Nå vet jeg ikke om du bruker linser da, men tror nok det kan ha en sammenheng. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Mange mulige årsaker. Og dette må tas alvorlig. Smertene kan tyde på alvorlig problem som kan gi synsproblemer i ung alder. Er trykket på øyet målt? Dette er alvorlig og kan gi varige skader (ikke reversible). Reagerer du på sterkt lys - kan også være et symptom på alvorlige forhold. Sjekk ut synet på en øyeklinikk. Du sier du har vært hos en "øyelege". Hva legger du i begrepet? Her bør du kontakte en ekspert. Lenke til kommentar
hawtkenneth Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Mange mulige årsaker. Og dette må tas alvorlig. Smertene kan tyde på alvorlig problem som kan gi synsproblemer i ung alder. Er trykket på øyet målt? Dette er alvorlig og kan gi varige skader (ikke reversible). Reagerer du på sterkt lys - kan også være et symptom på alvorlige forhold. Sjekk ut synet på en øyeklinikk. Du sier du har vært hos en "øyelege". Hva legger du i begrepet? Her bør du kontakte en ekspert. Jeg har vært hos en Øyelege som målte trykk tok bilder inne i øyet osv. Masse tester og flere mulige apparater de fant ingenting. Ja, er litt lyssky men de fleste er vel det når man ser ned på snøen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå