Mato Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hva er det d står på den lappen på høyalerne , og de kan vell ikke funke optimalt stablet sånn ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Lover deg at de fungerer ja, øra merker det ^^ Lenke til kommentar
Ting Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 @jale: Forklaringen er som følger; Hvitevarer generelt er forbudt (dette inkluderer kjøleskap/bordvifter/vannkokere) fordi dem har en tendens til å generere en veldig høy startpeak (litt som CRT-skjermer), og dette kan ofte bringe ned hele kursen som apparatet står tilkoblet på. Som mottiltak har TG som arrangør bytte av kjøleelementer til kjølebagger i info:desk (eller i år hos resirk), vannkokere og microbølgeovner til disposisjon i Nordre sving-området. Lyd er en del av TG, men personlig syns jeg noen gikk veldig over streken på størrelsen i år (PA-anlegget). Jeg har derfor startet diskusjonen internt om vi ikke skal endre litt på reglene. Sette maksimalgrenser for størrelse på høyttalere/anlegg og tillate kjølebagger/vifter opp til 50 Watt. Særlig siden CRT-tiden er over og strømforbruket i skipet siste årene har falt gradvis med innføringen av LCD. Så gjenstår det å se om min mening går igjennom til resten av crew/ledelsen. Time will show ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hva er det d står på den lappen på høyalerne , og de kan vell ikke funke optimalt stablet sånn ? Det er de lappene som ligger på pultene når vi kommer, med plassnummer og "Sov før du kjører bil", samt "Dusj ofte." Skal love deg at de fungerer. Ja, det er den minst gunstige posisjonen vi kunne ha de i, men det var mer enn nok. Hørtes skipet rundt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 @jale: Forklaringen er som følger; Hvitevarer generelt er forbudt (dette inkluderer kjøleskap/bordvifter/vannkokere) fordi dem har en tendens til å generere en veldig høy startpeak (litt som CRT-skjermer), og dette kan ofte bringe ned hele kursen som apparatet står tilkoblet på. Som mottiltak har TG som arrangør bytte av kjøleelementer til kjølebagger i info:desk (eller i år hos resirk), vannkokere og microbølgeovner til disposisjon i Nordre sving-området. Lyd er en del av TG, men personlig syns jeg noen gikk veldig over streken på størrelsen i år (PA-anlegget). Jeg har derfor startet diskusjonen internt om vi ikke skal endre litt på reglene. Sette maksimalgrenser for størrelse på høyttalere/anlegg og tillate kjølebagger/vifter opp til 50 Watt. Særlig siden CRT-tiden er over og strømforbruket i skipet siste årene har falt gradvis med innføringen av LCD. Så gjenstår det å se om min mening går igjennom til resten av crew/ledelsen. Time will show ... tja , med tanke på pa anleggene crew gjerne stiller med og vet ikke helt hvordan de var i år men i fjord hadde jo ligistikken nå sånt som 15k W med pa inne i hula , tror ikke deltagerne rundt åss var så happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå