Jakoozie Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bioware slår til igjen. Les mer Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Runna det for en stund sia, på normal (nest lettest) var aldri vansklig, jeg hadde et team med 2 spirit healers, 1 tank og 1 dual wield rogue. har funnet en del bra taktikker gjennom spillet, her er noen tips til de som spiller det. Mana Clash (Mage): en av dine mages MÅ ha det. Taunt (Warrior) + Force field (Mage): la din tank bruke taunt tar all oppmerksomheten og når det blir lite liv så er force field bra. Death Hex (Mage) + Momentum (Dual Wield): din warrior eller rogue slår drit fort med alle slag som critical hits Blizzard + Inferno + Tempest (Mage): På samme tid blir det bra Petrify + Stonefist: Shatter Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 enten var spillet veldig lett, eller så er 2x battlemage med aoe-lifetap overpowerd. gøy var det uansett : ) Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg skal ikke prøve å stoppe deg om du ønsker å skru opp vanskelighetsgraden litt. Den er justerbar, vet du... Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 FreezedOil, Blizzard gir faktisk motstand til ild, så jeg vet ikke om du ikke heller burde bruke Blizzard med Tempest Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Trikset er vel som i Origins; magi, magi og magi Earthquake eller oil (morro med ild oppå!) for å få en liten samling folk, så er det bare å fyre løs med alt som treffer alt på en gang. Tanken får naturligvis sinnsvake mengder juling dersom du kjører vansklighetsgrad med friendly fire, men pytt-pytt. Han rister det fort av seg. Det er i alle fall alt for morro til å la være. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 @ bolt spillte på nightmare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg