Gå til innhold

Rød skjerm på PS3

viksy

Anbefalte innlegg

Heisann folkens

Jeg startet ps3'en min idag for å spille God of War III, men så fikk jeg rød skjerm (aka Red Screen of Death).

Jeg har funnet ut at feilen ligger i harddisken. Men jeg klarer ikke å ta backup gjennom ps3'en. Jeg har tatt ut harddisken, koblet den til pc'en min. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal ta backup gjennom pc'en :S

Noen av dere der ut som vet hvordan man gjør det?

Ellers får jeg vente til lørdag og levere den inn til Elkjøp, og vente 3 uker :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste var å levere den tilbake til elkjøp. Spurte de om det var mulig å ta backup. Hvis ikke, må jeg spille God Of War III, Assassians Creed 2, Uncharted 2 og GTA 4 på nytt :S

Har ihvertfall lært at det er viktig å ta backup inni mellom. Da slipper man å starte alt på nytt, og man vet aldri når man får rødskjerm. skuffende fra Sony.

Angrer litt på at jeg ikke kjøpte første versjonen av PS3. Det sies at den var det beste konsollen på markedet, mens disse billig versjonene er helt ok. Men men, sånn er det bare.

Skjønner ikke hvorfor ikke Sony starter produksjonen av den første versjonen på nytt, kanskje med forbedret specs, eller hva enn det måtte være. De var de råeste på markedet.

Lenke til kommentar
Angrer litt på at jeg ikke kjøpte første versjonen av PS3. Det sies at den var det beste konsollen på markedet, mens disse billig versjonene er helt ok. Men men, sånn er det bare.

Tror nok du tar litt feil der. Det er de første versjonene som har høyest fail rate, med tanke på yellow light of death og liknende..

Lenke til kommentar

Ja ok. Sikkert dere har rett. Kjenner mange som har PS3, og ingen av den har tatt noen problemer i det hele tatt. Men men sånn er det bare.

Siden jeg har tatt PS3, har jeg hatt en del problemer, f.eks. bildet flimerer konstant, høy støyvolum.

Ja, jeg har byttet HDMI flere ganger, hatt tv'en min på verksted og har PS3 på et åpent sted slik at luftig rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...