Gå til innhold

xbox 360 elite priserr

illiun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg så litt på qxl også nå,xbox elite bundle med 2 spill for 850 kr? er ikke det litt vell billig?

joda, men det er en auksjon så prisene vil stige til 1200-1300kr før auksjonen stenger.

itillegg så er det 30 dagers leveringstid på denne, så mulig han bestiller fra Tibet eller Titan.

Men folk virker til å være happy med auksjonen.

En annen ting er vel at Microsoft selger disse billig til butikkene nå slik at de er utsolgt før xbox360 "SLIM" kommer. (dette er litt usikkert ennu).

Lenke til kommentar

hei, har sett på play.com etter xbox 360 elite.

og det står at det koster 109 euro og 189 euro, er det så billig? har de bytta ut til dårligere deler eller no?

Jeg er litt sent ute her, men du (jeg antar her at du bor i Gnore) får ikke kjøpt X360 fra play.com. De sender ikke elektronikk og diverse annet (gadgets og sportsutstyr) til vår kant av verden.

Jeg mener at Lefdal hadde X360 + 2 spill til 800 spenn eller noe latterlig lite denne uken (Lefdalavis uke 14, side 6). Kun 370 maskiner, men allikevel. Ellers får du vel Elite-pakke med 4 spill til 1800-1900 NOK, det er slett ikke verst. Jeg kjøpte min i sommer til 2300 NOK, uten spill.

Edit: Fant.

Endret av lch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...