bror30 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hei alle sammen. Har en HTC PRO 2. men opplever at den er utrolig treg når jeg forsøker å bruke den til å surfe med. Bruker da wi-fi oppsjonen på tlf. Opplever andre det samme? Er det telefonen som er for dårlig til det? Har en ipod touch som er 10 ganger raskere til å åpne internett sider med wi-fi. Så det synes jeg er utrolig dårlig til å være en buisness telefon. Har sett de som har iphone og de surfer utrolig mye raskere enn jeg med min HTC. grrrrrrrrr Har noen erfaringer evt om det finnes innstillinger osv en kanskje skal se på så takk for tilbakemelding. Bror Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har Nokia e71, den er bare båss og surfe med, og har også ein ipod touch som alt går mykje bedre med. Skal ikkje samanlikne pro 2 med e71 men iphone OS er faktisk heilt fantastisk og surfe med. Rekner med at der er mykje på grunn av nettleseren. Lenke til kommentar
SuperG Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Har du prøvd andre nettlesere, f.eks. Opera mini eller Opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå