MogensAlfonse Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg brukte denne: - har blitt lesbisk. Hils på min nye sengepartner. (Bilde av ei herlig frøken) - Mamma gratulerte, og resten av familien hadde ringt henne for å spørre om jeg hadde blit gal. Herlig å skape god stemning i familen rett før slektstreffet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har ingen selv, men en politisk engasjert venn skrev at hun "ga seg" (hun er høyre-jente) over til AP, og "innså" at de var bedre. Yeah, Right. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Nå er jo AP bedre da Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ja syntes å ha sett deg argumentere for den politikken på forumet før, så stussa litt der. Så lett er det å feiltolke på nettet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hehe, bare å se på avataren min det, så legger du sammen 2+2. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Var ei som skrev "Skal bli mamma og stolt over det". Avslørt på første kommentar. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Hehe, bare å se på avataren min det, så legger du sammen 2+2. Faktisk, så har jeg ikke snøring på hva den skal forestille Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Faktisk, så har jeg ikke snøring på hva den skal forestille http://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Lenin Siste OT-innlegg fra meg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehe, bare å se på avataren min det, så legger du sammen 2+2. Faktisk, så har jeg ikke snøring på hva den skal forestille http://images.google.no/images?q=lenin&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=no&tab=wi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Ei venninne av meg skifta bursdagsdatoen sin til 01. april kvelden før. Fikk en HAUG med gratulasjoner. Så kom dette om kvelden: Tusen takk for alle gratulasjona ♥ , men skriv gjerne en bursdagshilsen 13. september; da æ faktisk HAR bursdag! Lenge leve 1. april. Bei du lurt idag? Tidenes aprilsnarr. Hun lurte veeeeeeldig mange, for å si det sånn. Endret 2. april 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ei venninne av meg skifta bursdagsdatoen sin til 01. april kvelden før. Fikk en HAUG med gratulasjoner. Så kom dette om kvelden: Tusen takk for alle gratulasjona ♥ , men skriv gjerne en bursdagshilsen 13. september; da æ faktisk HAR bursdag! Lenge leve 1. april. Bei du lurt idag? Tidenes aprilsnarr. Hun lurte veeeeeeldig mange, for å si det sånn. Hehe, 1. April er jo den dagen då flest fyller året, så bra spør er det jo ikkje. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ei venninne av meg skifta bursdagsdatoen sin til 01. april kvelden før. Fikk en HAUG med gratulasjoner. Så kom dette om kvelden: Tusen takk for alle gratulasjona ♥ , men skriv gjerne en bursdagshilsen 13. september; da æ faktisk HAR bursdag! Lenge leve 1. april. Bei du lurt idag? Tidenes aprilsnarr. Hun lurte veeeeeeldig mange, for å si det sånn. Hehe, 1. April er jo den dagen då flest fyller året, så bra spør er det jo ikkje. Synes det var ganske bra spøk, ettersom de fleste av vennene hennes ikke visste når hun faktisk hadde bursdag Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Lite kleint etterpå da Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg lurte ganske mange med å skrive at jeg hadde sluttet på skolen! Og gledet meg til å få slappe av litt, uten lekser ol. Alle gikk rett på Hoho gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå