Gå til innhold

Aprilsnarr på facebook

Bjarnemann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei venninne av meg skifta bursdagsdatoen sin til 01. april kvelden før. Fikk en HAUG med gratulasjoner. Så kom dette om kvelden:

Tusen takk for alle gratulasjona ♥ , men skriv gjerne en bursdagshilsen 13. september; da æ faktisk HAR bursdag! ;) Lenge leve 1. april. Bei du lurt idag?

Tidenes aprilsnarr. Hun lurte veeeeeeldig mange, for å si det sånn.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Ei venninne av meg skifta bursdagsdatoen sin til 01. april kvelden før. Fikk en HAUG med gratulasjoner. Så kom dette om kvelden:

Tusen takk for alle gratulasjona ♥ , men skriv gjerne en bursdagshilsen 13. september; da æ faktisk HAR bursdag! ;) Lenge leve 1. april. Bei du lurt idag?

Hehe, 1. April er jo den dagen då flest fyller året, så bra spør er det jo ikkje.

Lenke til kommentar

Hehe, 1. April er jo den dagen då flest fyller året, så bra spør er det jo ikkje.

Synes det var ganske bra spøk, ettersom de fleste av vennene hennes ikke visste når hun faktisk hadde bursdag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...