Gå til innhold

Farge hår selv. Hårfarge som går ut etter 20 vasker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harry og uekte farge... Harry kan du unngå ved å velge farger som ikke er totalt off i forhold til din egen hårfarge, uekte kan du vel ikke akkurat unngå, for hårfarge vil jo aldri være "ekte.

 

De gangene jeg har farget håret (alltid gjort det selv) har jeg benyttet Loreal Casting Creme Gloss. Den er ikke permanent mener jeg å huske, så den slites gradvis ned, og gir håret litt mer glans og liv. Kjekt for min del, som farger håret til en farge ganske nært min opprinnelige hårfarge. Sliter ikke med ettervekst.

 

Forøvrig bør du være veldig nøye om du skal farge det selv. Kan være lurt å smøre inn hudområder som "grenser" til hårfestet med fuktighetskrem før du starter fargingen. Det gjør at hårfarge ikke setter seg så veldig på huden.

 

Hvilken farge har du opprinnelig og hva slags farge vil du ha? Og har du mulighet til å få hjelp av noen? Litt lettere da, spesielt om du ikke har noen erfaring selv. :p

Lenke til kommentar

det finnes jo forskjellige typer glansvask som går ut, som du får kjøpt på hennes, matvarebutikker, cubus osv. men hvis du for eksempel er blond og velger å farge håret ditt rødt , så blir ikke håret ditt helt blondt igjen etter 20 vask.

samme hvis du velger å farge det mørkt og du er blond så blir det mest sannsynlig ikke like lyst igjen før det vokser ut.

hvorfor vil du ha sånn som går ut egentlig?

Lenke til kommentar

På mitt hår går *aldri* hårfargen ut etter 20 vask, de holder i leenge, og du vil aldri bli kvitt fargen fullstendig. De røde pigmentene blir vel igjen siden de slipper taket sist, dvs, de slipper aldri taket. :p Angående Loreal Casting Creme, så bør du kjøpe et par nyanser lysere enn det du egentlig vil ha. Jeg endte opp med svart hår. Og helst ikke brunfarger med masse rødt i, hold deg til asketoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...