Aetius Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Akams redaksjon er på vei til Bolivia for å følge Ernesto "Che" Guevaras siste dager med kamera i hånd. Les mer Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Å ja, det fikk meg til å tenke på at jeg har en kompis som blir 30 år i dag. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tror ikke på noe dere skriver i dag, jeg Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Håper at dette er ikke et Aprils nar, hadde vært sykt spennende. Men tror at det er et narr ja. Særlig med denne settningen "Vi bestemmer oss ikke for prosjekt og vinkling før vi er fremme"...hvem i alle dager reiser ut på noe som dette uten noe plan? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er nok ikke aprilsnarr, turen har vært nevnt ovenfor enkelte av oss tidligere. Det er mulig at det er en del av workshop'en at prosjekt og vinkling ikke er bestemt enda. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Men av en eller annen grunn kunne de absolutt ikke poste "i morgen reiser vi" i går? Skeptisk gitt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Det er nok ikke aprilsnarr, turen har vært nevnt ovenfor enkelte av oss tidligere. Turen ble vel også nevnt i Akam-redaksjonens nyttårsforsett. Redigert: her. Endret 1. april 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Haha gjennomført spøk, men ikke idag Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dette er nok ingen aprilspøk, nei, til tross for "uheldig" valg av tidspunkt for artikkelen... Som andre har vært inne på, dette har vært annonsert en for en god stund siden, i hvert fall til skribenter og andre medarbeidere i nettverket. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Forslag til nye turer: Tur til Kambodsja for å følge Pol Pots siste dager. Eller til Moskva for å følge Stalins siste dager. Lenke til kommentar
LazySod Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Forslag til nye turer:Tur til Kambodsja for å følge Pol Pots siste dager. Eller til Moskva for å følge Stalins siste dager. Og for de med mindre reisebudsjett: Tur til Berlin for å følge Hitlers siste dager. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Og for de med mindre reisebudsjett: Tur til Berlin for å følge Hitlers siste dager. Og for de med veldig lite reisebudsjett: Tur til Strømstad skjærtorsdag for å oppleve anstedig oppførsels på sotteseng Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg blander hele tiden Che Guevara og Castro så jeg trodde dere skulle til Cuba og følge med på Castros siste dager Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ja dere var kanskje litt uheldige med datoen, kombinert med denne ingressen: Akams redaksjon er på vei til Bolivia for å følge Ernesto "Che" Guevaras siste dager med kamera i hånd. Han døde tross alt i 1967 og holder antakelig ikke et kamera i hånden akkurat nå...etter å ha lest kun ingressen var jeg derfor rimelig sikker på at dette var en aprilspøk Jeg ser nå at meningen med denne ingressen nok var en annen, og at turen antakelig ikke er en aprilspøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg