Joananas Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nerding og påske går hånd i hånd. Les mer Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Høres så kos ut, også jeg som er hjemme Lenke til kommentar
larsere Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Syntes egentlig det åpningsshowet var litt vell... kulturelt.. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 @ lars... det kan kanskje ha litt med at de prøver å bevise at TG er kultur da? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Han heter 7rym, ikke Trym >.< Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gleder meg så ufattelig til neste år, når jeg skal på TG for første gang. Hvorfor må jeg være så liten? Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Musty: Kanskje redaksjonen i spillverket.no ikke vil skrive i "leet-speek" (kudos til spillverket hvis det er sant ^^) >.<. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Musty: Kanskje redaksjonen i spillverket.no ikke vil skrive i "leet-speek" (kudos til spillverket hvis det er sant ^^) >.<. Da burde de vel heller skrevet sjurym? Angående lyd: øreplugger (med eller uten musikk) er bra saker. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Musty: Kanskje redaksjonen i spillverket.no ikke vil skrive i "leet-speek" (kudos til spillverket hvis det er sant ^^) >.<. Da burde de vel heller skrevet sjurym? Er da ikke sikkert? Kanskje han vil at 7 tallet skal vere en T? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er det perfekte TG været her hjemme nå ja. Så hadde ikke gjort noe å dra på TG for første gang Lenke til kommentar
ZturlaZ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Musty: Kanskje redaksjonen i spillverket.no ikke vil skrive i "leet-speek" (kudos til spillverket hvis det er sant ^^) >.<. Da burde de vel heller skrevet sjurym? 7 = T i leet-speek ... Lenke til kommentar
BetongApe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er mulig jeg var på et annet TG enn journalisten, men jeg kunne sverge på at det var et halvannen times show med de beste demoene på TG gjennom tidene, rett etter åpningsshowet og før 7rym-showet startet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 ikke d at de har bruk for all den nettlinjen da http://stats.tg10.gathering.org/ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Mato: Det gikk hardt for seg i fjor nå iallefall. ftp://ftp.gathering.org/TG/2009/Tech/weathermap-timelapse.avi Endret 3. april 2010 av Benny Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 jeg satt inne på logi , greit med egen swits på ca 15 man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg