Svirre91 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Lurer bare Her er det bart og tørre fine veier, men har kommet ørlittegrann sludd i natt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er det ikke rett etter påske man "skal" bytte da? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er det ikke rett etter påske man "skal" bytte da? jo, jeg byttet om til sommerdekk igår jeg. Tror ikke vi får se mer snø her hvertfall Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Er det ikke rett etter påske man "skal" bytte da? Det er IKKE lov å kjøre med piggpekk ETTER mandag etter 1. påskedag tror jeg det var EDIT: Dessuten har det vært tørt og plussgrader her i snart 2 uker Endret 1. april 2010 av Svirre91 Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Da blir det omlegging i dag kjenner jeg Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er lov å bruke hode når det gjelder den regelen da. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Er lov å bruke hode når det gjelder den regelen da. Sant. Ska en på fjellet midtsommers og du veit det er snø/isføre så SKAL bilen være skodd etter føre. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 I kveld/natt kom nullføret tilbake til Trøndelag, så ikke bytt enda! Sykt glatt! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 I kveld/natt kom nullføret tilbake til Trøndelag, så ikke bytt enda! Sykt glatt! Hvor kjører du? Kjører hver dag E6 nordover og inn til Trondheim, og skal nok legge om i helgen da det begynner å bli fine veier nå. Men klart, man må være oppmerksom på at det kan være glatt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 I kveld/natt kom nullføret tilbake til Trøndelag, så ikke bytt enda! Sykt glatt! Hvor kjører du? Kjører hver dag E6 nordover og inn til Trondheim, og skal nok legge om i helgen da det begynner å bli fine veier nå. Men klart, man må være oppmerksom på at det kan være glatt. Slik var det "overalt" i Sør-Trøndelag (Orkdal, Tiller, Heimdal, Moholt) hvertfall i går kveld/natt. Ekstremt glatt! Selvmord med sommerdekk på det føret. Er ikke sånn nå tror jeg, er vel en 3 plussgrader nå, men ville venta litt med å legge om jeg da. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 La om før helga, og ble svært fornøyd Vil helst ikke legg om igjen til vinterdekk, kan man si.. Vinterfelger: http://img.photobucket.com/albums/v688/esp1/24335_10150134382895551_825085550_1.jpg Sommerfelger: http://img.photobucket.com/albums/v688/esp1/25075_10150144039410551_825085550_1.jpg Justerbart senksett til uka! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan fort komme litt snø i mai også, men nå ser det ut til at det bare blir varmere og varmere på østlandet så på tide å bytte snart.. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Bor på østlandet og bytta for et par dager sia.. vil ikke tro at det legger seg noe særlig snø her nå Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tenker selv å få lagt om til sommerdekk nå. Nå er vi tross alt kommet til 6 april. Ikke pokkern om det kommer mer snø og is nå. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Legger om til helgen jeg, men det er mest pga plasseringen av dekkene. har tenkt på det lenge, men føler det er trygt nok nå. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg må få bestilt meg 2 stk nye dekk.. Fordekkene var vist litt slitt så jeg i høst :S Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Er det ikke rett etter påske man "skal" bytte da? Det er IKKE lov å kjøre med piggpekk ETTER mandag etter 1. påskedag tror jeg det var EDIT: Dessuten har det vært tørt og plussgrader her i snart 2 uker Det er første mandag etter 2. påskedag som er "regelen". Så fra Nord-Trøndelag og sørover, så er det mandag 12 april som er siste frist. Unntaket er jo selvfølgelig hvis det fortsatt er glatt som følge av is og/eller snø. Sjølv har jeg tenkt å skifte på søndag. Hørt været skal bli bra da, så da blir det sommerdekk og bilvask Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Nei Men skal fremdeles bruke sunn fornuft I hønefoss er det enda litt uforutsigbart føler jeg, men må først skifte starter så føler ikke akkurat at det er det største problemet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå