yheaz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har hatt litt virus og sånn i det siste, og måtte reinstalere windows. Men etter jeg reinstalerte så het partisjonen min F: den har bare litt over 100gb plass, selv om jeg vet at jeg ahr en hardisk på 500gb inni pcen noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? ;p Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvilket operativsysem har du (og hvilken servicepack)? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 System: Microsoft Windows XP Home Edition Versjon 2002 Service Pack 3 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Var det servicepack 3 da du installerte på nytt - eller er dette etter oppdateringer etter installasjonen? XP (basis uten servicepack) har bare støtrtre for harddisker opp til 127GB. Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Var det servicepack 3 da du installerte på nytt - eller er dette etter oppdateringer etter installasjonen? XP (basis uten servicepack) har bare støtrtre for harddisker opp til 127GB. For å være ærlig vet jeg ikke hvilken servicepack jeg hadde før installasjonen :s Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Var det servicepack 3 da du installerte på nytt - eller er dette etter oppdateringer etter installasjonen? XP (basis uten servicepack) har bare støtrtre for harddisker opp til 127GB. For å være ærlig vet jeg ikke hvilken servicepack jeg hadde før installasjonen :s Ingen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Legg ut bilde av Diskbehandling. Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 poster i morra, når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 poster i morra, når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Ser det er en med 800gb, men hvordan får jeg brukt den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis vi går ut fra at du ikke skal ha tak i noen gamle filer på disse partisjonene: Hvis du høyreklikker der det står "Ukjent partisjon" får du da mulighet for å slette partisjonen? Eller lage ny? Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Bare slette, ikke lage ny Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 OK, da sletter du. Og så kan du lage ny. Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 skal jeg slette F: som jeg bruker atm? eller de ukjente?, sletta en av de, hvordan lager jeg ny en da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Vi snakker bare om de Ukjente. Når de er slettet vil status være 'Utildelt'. Der kan du høyreklikke. Lenke til kommentar
yheaz Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Sånn, nå er det i orden! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå