Eplehode Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Hei. Noen tips til deo for gutt 17 år ? Hvordan er Hugo Boss ? Hviken er best av de forskjellige Hugo Boss produktene ? Hvordan er AXE produktene ? Finnes jo noen forskjellige fra det merke, er det noen forskjell på de ? Hva er best av spray eller rollon ? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Ville kjøpt en uparfymert rollon på apoteket og brukt parfyme til lukten heller. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Axe funker bra det, men bare til det den er laget for, nemlig flammekaster Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Gløym Axe. Skaff deg ein Aqua di Gio (Armani) stick, den funkar veldig bra. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Svarte nettopp i en lignende tråd ang den nye axe. Uansett om denne ikke har en overdreven lukt så vil jeg ikke annbefale noen den. Hvorfor dekke til lukten når du heller bare kan fjerne den? Kjøp en ordentlig antiperspirant uten lukt fra apoteket og kombiner den med yndligsparfymen din. Da slipper du å svette + at du lukter godt Selv er jeg veldig fornøyd med en fra Vichy homme, som jeg kjøpte på apoteket. Den er uten alkohol eller parfyme og veldig effektiv mot svette. Jeg holder meg ihvertfall over 24 timer uten å svette ved å bruke den.Ang å lukte godt, så er det derfor det finnes parfyme. edit: forumet må virkelig hate meg. hva skjer med fonten Endret 1. april 2010 av shoop Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Biotherm Homme har og en veldig god antiperspirant. Forhandlerliste finnes her. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Biotherm Homme har og en veldig god antiperspirant. Forhandlerliste finnes her. Hvordan er den mot huden? Testet aluminiumklorid NAF 25% i sprit iniment for en stund siden og det svei som ett helvette! Etter to timer som jeg ikke fikk sove orket jeg ikke mer og vasket det rett av. Da var jeg skikkelig rød under armene... Endret 1. april 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Den jeg anbefalte er for sart hud, og er i mine øyne veldig skånsom : ) Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 1. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Hei alle sammen. Takk for mange tips. Hvis jeg fårstår dere riktig er Axe bare drit? Ikke noe serlig de fra Hugo boss heller? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Axe er bare dritt og brukes heller som flammekaster blandt fjortisser som ikkje har noko bedre og gjer..... Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 1. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Svarte nettopp i en lignende tråd ang den nye axe. Uansett om denne ikke har en overdreven lukt så vil jeg ikke annbefale noen den. Hvorfor dekke til lukten når du heller bare kan fjerne den? Kjøp en ordentlig antiperspirant uten lukt fra apoteket og kombiner den med yndligsparfymen din. Da slipper du å svette + at du lukter godt Selv er jeg veldig fornøyd med en fra Vichy homme, som jeg kjøpte på apoteket. Den er uten alkohol eller parfyme og veldig effektiv mot svette. Jeg holder meg ihvertfall over 24 timer uten å svette ved å bruke den.Ang å lukte godt, så er det derfor det finnes parfyme. edit: forumet må virkelig hate meg. hva skjer med fonten Denne ? : http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-902862.aspx Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Det er denne her jeg snakket om. Den du linket til Mountain dew er ikke "manneversjonen" Dog regner jeg med at den er nøyaktig like bra. Braze_lox, nei du tar feil. Det var ikke den jeg snakket om. Den der er extra strenght og er ikke for sart hud. Itillegg til at den e anbefaler r parfymert. Jeg ikke denne, da jeg ikke syns den lukter noe godt itilegg til at den blir for sterk for huden min. Braze_lox, vitus apotek skal selge vichy serien. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Bruker aluminiumklorid, men føler for å prøve ut en av de andre som er anbefalt her om jeg slipper å sove i den jævla spritlukta.. Lenke til kommentar
wizay Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Stikk heller bort på meny og kjøp deg en Nivea Roll, funker mye bedre enn alt annet. Svetter ikke på over en dag Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Apotekvare > Dagligvare, når det kommer til handel av deodorant. Den shoop sikter til er et godt valg. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Er selv 17 år og kjøpte meg en palmolive for men roll-on på butikken. Jeg ble egentlig overrasket over hvor godt og lenge den luktet. Billig var den og Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Biotherm Homme har og en veldig god antiperspirant. Forhandlerliste finnes her. Hvordan er den mot huden? Testet aluminiumklorid NAF 25% i sprit iniment for en stund siden og det svei som ett helvette! Etter to timer som jeg ikke fikk sove orket jeg ikke mer og vasket det rett av. Da var jeg skikkelig rød under armene... Jeg opplever den som svært skånsom, føles frisk og behagelig på. Forøvrig er den alkoholfri. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 edit: forumet må virkelig hate meg. hva skjer med fonten Jeg tror jeg dør snart, så mye som forumet hater deg. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hvordan er den mot huden? Testet aluminiumklorid NAF 25% i sprit iniment for en stund siden og det svei som ett helvette! Etter to timer som jeg ikke fikk sove orket jeg ikke mer og vasket det rett av. Da var jeg skikkelig rød under armene... vet du hvorfor? det er pga du IKKE var tørr i armhula da du smurte den på. synes det er bra gjort å greie dette mtp at på flasken står det: "påføres HELT TØRR armhule" til TS jeg bruker aluminiumsklorid hver 8'ende uke. plages ALDRI av svette. kan klø bittelitt når jeg sover med det, men det er uten tvil verdt det. Endret 8. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå