arthoz Skrevet 9. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 9. April: Mjæww Fint vær i dag men slapp så ble ikke noe tur ut i dag, men bilde ble det uansett. En av kattene mine, han lå så fint til på sofaen at jeg bare måtte ta litt bilder =) 1/200s, f/2.8, ISO200, Flash fired Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Pene pusen. Er den like snill som den ser ut som? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Den er snill så lenge det ikke blir tomt for mat om natta og jeg sover, da kommer han under dyna og biter meg på magen eller beina, men bare med fortennene så det kjennes ut som det er noen som klyper Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Nice pussycat Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Mye godt her, likte spesielt det første, kontrastene den 5. og døra -så langt. Endret 10. april 2010 av kaian Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 10. April: Elverum Stasjon I dag har jeg vært ute å testet og lekt meg med IR-filter, men merksnodig nok er det ikke svarthvitt ir-bilde, men et uten filteret. Elverum Stasjon uten selve stasjonen, siden det var en ond ond bil som hadde parkert mellom de to byggene. Bodde der som liten gjorde jeg også, fine gamle stasjonen egentlig, må dit mere tror jeg, men er liksom andre siden av elva, så er pes 1/125s, f/7.1, ISO100 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 5. april "Glede", var jo bare helt rått. Har ellers stor sans for 1., 3., 8. og 10. Bra jobbet så langt, fortsett slik... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 13. April: Endelig vår! Ikke mye å si egentlig, det er finvær og godt ute. Endelig er mesteparten av snøen borte, og jeg så også min første sommerfugl i dag, er virkelig vår her nå, endelig! 1/1250s, f/2.8, ISO100 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 17. April: Nødløsning Jeg hadde egentlig planer om å komme meg ut i dag, men glemte det før jeg la meg i dag tidlig, og er ting jeg VIL se, så da ble det nødløsning, er jo et skikkelig vårtegn i mine øyne men et kattebilde var egentlig nok for min del. Får komme meg ut i morgen tidlig og få tatt noe skikkelig =) 1/100s, f/3.5, ISO400, Flash Fired w/ O-Flash Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 18. April: Guffen kveld ved Glomma Selvom det var sol(nedgang) var det ikke noe fint ute, kald guffen vind gjorde turen mindre morsom, har enda ikke fått igjen varmen. Skal bli fint med sommer og varme kvelder =) 1/80s, f/5.6, ISO100 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Ser ikke helt hygge-kveld-på-terrassen-aktig ut, nei - men flott bilde, likevel Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Ekstremt søt liten pus, dog ikke så søt som når den åpner øynene. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) 21. April: Her kommer vinteren Virker i alle fall sånn, blir bare kaldere og kaldere og snøen ligger fint å koser seg på bakken, kan ikke si jeg gjør det men, jeg vil ha varmen og insektene mine! Ellers går dagene fryktelig fort for tida, skjønner ikke hvor det blir av de :O 1/200s, f/2.8, ISO200 Takk for kommentarer også =) Endret 21. april 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Brrr - så kaldt vær kan jeg ikke forholde meg til akkurat nå... Kattungen var veldig søt! Mmmmh... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 25. April: Æljen Vært opptatt siste dagene så null bilder med 100mm'n, kun et par ellers også, er småskral nå, tror det er noe forkjølelse som er på vei for fullt inn i systemet så orka knapt ta noe bilde i dag, kom ikke lenger ut enn til hundehuset, selvom det er fint vær og første dag med vind som ikke er iskald. Dagens bilde er da altså av hunden min, Æljen =) 1/500s, f/4, ISO200 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Her har jeg visst godt glipp av to skjønne kattepusbilder. Katt OG hund? Hmmmm... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Fint actionbilde av Æljen (hva nå det er for et navn ) Masse fartsfølelse til tross for at bevegelsen er helt fryst. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Hehe takk for kommentarer, og ja, hund og katt, fungerer kjempefint =) Han heter Æljen siden han rett og slett ligner på en elg til tider (enda mere så når han var liten) =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå