Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Aprilfest 2010 - arthoz - 100mm Svart/hvitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10. April: Elverum Stasjon

I dag har jeg vært ute å testet og lekt meg med IR-filter, men merksnodig nok er det ikke svarthvitt ir-bilde, men et uten filteret. Elverum Stasjon uten selve stasjonen, siden det var en ond ond bil som hadde parkert mellom de to byggene. Bodde der som liten gjorde jeg også, fine gamle stasjonen egentlig, må dit mere tror jeg, men er liksom andre siden av elva, så er pes :p

1/125s, f/7.1, ISO100

IMG2_4187.jpg_595.jpg

Lenke til kommentar

17. April: Nødløsning

Jeg hadde egentlig planer om å komme meg ut i dag, men glemte det før jeg la meg i dag tidlig, og er ting jeg VIL se, så da ble det nødløsning, er jo et skikkelig vårtegn i mine øyne men et kattebilde var egentlig nok for min del. Får komme meg ut i morgen tidlig og få tatt noe skikkelig =)

1/100s, f/3.5, ISO400, Flash Fired w/ O-Flash

IMG2_4331.jpg_595.jpg

Lenke til kommentar

21. April: Her kommer vinteren

Virker i alle fall sånn, blir bare kaldere og kaldere og snøen ligger fint å koser seg på bakken, kan ikke si jeg gjør det men, jeg vil ha varmen og insektene mine! Ellers går dagene fryktelig fort for tida, skjønner ikke hvor det blir av de :O

1/200s, f/2.8, ISO200

4539470895_cd3ebafe25.jpg

Takk for kommentarer også =)

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

25. April: Æljen

Vært opptatt siste dagene så null bilder med 100mm'n, kun et par ellers også, er småskral nå, tror det er noe forkjølelse som er på vei for fullt inn i systemet så orka knapt ta noe bilde i dag, kom ikke lenger ut enn til hundehuset, selvom det er fint vær og første dag med vind som ikke er iskald. Dagens bilde er da altså av hunden min, Æljen =)

1/500s, f/4, ISO200

4550933585_a4f32bcbfb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...