arthoz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Utfordring: Alt i Svart/hvitt med Canon 100mm. Ekstrautfordring; Null Makrobilder Må vel være med på festen. Siden det bare er grått og trist der ute og jeg ikke føler meg altfor kreativ blir det bare noe så simpelt som alt i svart/hvitt med 100mm'n som jeg omtrent ikke har brukt sålangt i år. Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 1000D, Canon 100mm f/2.8 USM Macro, andre småsaker jeg måtte trenge. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) 1. April: Våren er her ....Eller? Håper virkelig det ikke er slik resten av april også, litt vårtegn hadde vært fint =) Var ute å traska i 2timer i sørpa med snøen fallende før jeg fant denne, utrolig at jeg aldri har sett den før 1/400s, f/7.1, ISO400 Endret 1. april 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Snø og greier...glad vi er kvitt det her:-) Bildet ble bra det. Liker svart/hvitt utfordringen din:-) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Den snøen var sikkert bare en førsteaprilspøk fra oven. Bra start. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Takk for kommentarer, gleder meg som en liten unge til snøen er borte. Om ikke yr.no prater tull (som de er gode på!) så blir det litt sol her senere i dag i alle fall, er da enda noe =) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 En svunnen tid.. Liker stemningen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 En svunnen tid.. Liker stemningen! Helt enig. Hadde det ikke vært for bygningen til venstre, så kunne dette vært tatt for 50-60 år siden. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 3. April: Gamlebrua Ganske bra vær i dag, med sola tittende frem i ny og ne så måtte selvsagt ut med kameraet, og første gang på en stund det har vært virkelig gøy å leke med kameraet! 1/320s, f/4.5, ISO100 Alternativt bilde: Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) 5. April: Glede Med sola kommer gleden tilbake, ~alt er flott når sola skinner på sitt beste og jeg har hatt en god tur ute i dag. Jeg fant også ut at det å få med sola ble fryktelig vanskelig med 100mm rundt om kring her, noe jeg absolutt ville ha med i dag. Første gang jeg bruker f/32, ble skutt omtrent i blinde siden jeg ikke turte se opp mot sola som skinte. 1/400s, f/32, ISO100 Alternativ: Syns egentlig dette bilde er bedre, men ingen frisk sol med på det =) Endret 5. april 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Likte både Bilde 1 og 2. Bilde 3 et hakk eller to over de igjen. Nydelige solstråler, og med svart/hvitt blir det litt dyster stemning blandet med all gleden sola gir. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Flotte bilder - og kontrasten (is it a pun there somewhere?) mellom bilde 1 og 3 er spennende, her skjer det ting Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Takk for hyggelig kommentar Andreasfe, se om jeg får tatt noe nytt snart, synd motivasjon gikk litt ned i dag siden det har regna/yra i hele dag Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Flotte bilder så langt! Liker spesielt godt stemningen i det første bildet. Det siste var også vellykket. Pent komponert! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 8. April: Snille snille regnet holdt seg unna meg de 2timene jeg var ute å gikk på tur i dag, begynte akkurat når jeg var 100m fra huset, sweet. Men selvsagt grå og trist dag ellers men fikk da grei fangst. bildet er fra ei dør jeg også tok bilde av i april 2009, men denne gangen da svarthvitt. 1/320s, f/2.8, ISO200 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg liker svart-hvitt bildene dine, litt kjedelig uten korn Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Hehe får se om jeg kan få til noe med noise som ser ut som korn til neste bilde, iKenneth Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Funker fint uten korn også:-) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Pent dørbilde. Jeg kunne også tenkt meg å se mer av døra ved en anledning. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Takk for kommentarer =) @bareanton: Tipper det kommer mere bilder av døra i månedstrådene senere i år da jeg går ved den ofte og bare elsker den Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fine s/h-bilder dette. Tror kanskje jeg liker det første best, selvom jeg får ikke akkurat vårfølelse av det Gleder meg til å se mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå